Újdonságok
Raktárról elérhető az X-Bike-nál az amerikai Maier cég újdonsága a BMW GS modellekhez.
A gyárinál nagyobb védelmet nyújtó kézvédők a R1200 GS 2008-2013-ig, F800 GS 2014-15 és R1200GS LC 2013-16 mellekhez érhető el.
Ha valakinek a fent említett modellek egyike van gyári kézvédővel akkor ezekkel a Maier kiegészítőkkel nagyobb védelmet élvezhet egy hosszú esős, hideg motorozás alkalmával a kezein. Úgy tervezték, hogy tökéletesen illeszkedjen a gyári kézvédőhöz így azt a hatást keltve mintha egy teljesen eredeti alkatrész lenne a motoron extra védelemmel.
Árak
R1200 GS 2008-2013: 18,600.-ft
F800 GS 2014-15 és R1200GS LC 2013-16: 31,850.-ft
A klasszikus Ducati-ra az MRA a régi időket idéző túra plexit készített ami azon kívül, hogy védi a vezetőt a menetszéltől még jól is áll a motoron. Rendelhető víztiszta, füst és fekete színben az MRA termékek forgalmazójától az X-Bike motoros bolttól. Ára 28,000.-ft a tartó szettel együtt.
Itt vannak a legfrissebb MRA szélterelő plexi újdonságok.
Az új kis BMW G310 R-hez egy speciális „racing” plexit készítettek ami rendelhető víztiszta, füst és fekete színben és a felszerelő készlet része a csomagnak. Ára: 39,900.-ft
A 2014 előtt gyártott BMW F800 R modellekhez is már rendelhető a „racing” plexi víztiszta, szürke és fekete színben. Ára: 33,000.-ft
Az új Kawasaki Z1000 SX-hez is már rendelhető a „racing” szélterelő víztiszta, szürke és fekete színben. Ára: 33,000.-ft
Ezen kívül 1 hónapon belül elérhető a Honda CBR 250RR 2017, a Suzuki GSX-R 125 és GSX-R 1000 2017 „racing” szélterelője!
Itt a legfrissebb Wilbers újdonság, most egy nagy túra H-D futómű került a Wilbers mérnökök kezei közé.
FL02 2010-2013
FL03 2014-től
Állítható hátsó teleszkópok 5 év Wilbers garanciával és Wilbers zero friction első rugó szett egyenesen a
Német Wilbers gyárból a Harley Davidson FLHTK Electra Glide Ultra Limited modellhez.
Többféle verzióval is készültek a mérnökök.
A tavaly bemutatott Wilbers LDC (Nivomat rendszer, terhelés függvényében önbeálló hátsó rugóstag) is elérhető a modellhez!
Ebben az esetben egy komplett kittet ajánl a Wilbers amiben benne van az első rugó szett, hátulra pedig az egyik oldalra egy EcoLine teleszkóp míg a másik oldalra egy Wilbers LDC teleszkóp kerül.
A hátsó teleszkóp működése itt látható használat közben. Jól látható, hogy az elindulás után az utas miatt összeült hátsó futómű pár kilométer alatt visszaáll az eredeti magasságba így biztosítva jobb vezethetőséget és nagyobb komfortot. A teljes szett ára: 399,000.-ft
Természetesen elérhető, rendelhető csak az első illetve a hátsó futóműhez is Wilbers alaktrész.download film Wish Upon 2017
A zero friction (polírozott) első rugó szett ára Wilbers olajjal: 49,900.-ft
Hátsó rugóstagokból rendelhetőek az Adjustline 640TS rugóstagok amik mint minden Wilbers rugóstag a
pilóta, az utas és a csomagok súlyára behangolva készül 5 év garanciával. Ezen kívül állítható a rugó
előfeszítés és a húzó csillapítás 22 fokozatban. Ennek ára: 323,000.-ft
A másik hátsó rugóstag pár az Ecoline 550TS road rugóstagok amik mint minden Wilbers rugóstag a
pilóta, az utas és a csomagok súlyára behangolva készül 5 év garanciával. Ezen kívül állítható a rugó
előfeszítés de a csillapítás nem. Ennek ára: 257,000.-ft
Részletekről érdeklődj a Wilbers hazai forgalmazójánál és szerviz partnerénél az X-Bike motoros bolt elérhetőségein.
A Yamaha MT07 Tracer egy nagyon jó és közkedvelt motor de a szélvédelem a pilóta magasságától függően nem biztos, hogy mindenkinek ideális ezért az MRA 3 különböző típust is készített amiből az egyik állítható.
Az első az úgynevezett sport plexi 39cm hosszúsággal, az ára: 24,800.-ft
Rendelhető víztiszta, szürke és fekete színben.
A második a túra plexi aminek a teljes hossza 50cm, az ára: 28,000.-ft
Rendelhető víztiszta, szürke és fekete színben.
A harmadik verzió az állítható Vario túra plexi aminek a hossza 52cm és az ára 42,000.-ft
Rendelhető víztiszta és szürke színben.
További kérdésekkel, információkkal forduljon hozzánk bizalommal!
A Német MRA szélterelő plexiket gyártó cég több, mint 25 éve indult és mára az egyik legszélesebb palettával rendelkezik a motorkerékpár plexik gyártásában.
A versenyzéstől a túra, a custom, a naked motorokig minden típusra tudnak 2-3 féle szélterelőt ajánlani.
A Német precizitás a tökéletes minőség garanciája.
Olyan csapatokat támogatnak, mint a többszörös Superbike győztes gyári Kawasaki csapat, de a MotoGP-be is beszállítók.
A Német MRA szélterelő plexik teljes kínálata már elérhető az X-Bike motorosboltban.
A december 24.-ig leadott rendelésekre -15% kedvezményt biztosítunk.
A termékek megtekinthetőek az MRA (online shop), vagy az X-Bike oldalán, részletekről-árakról pedig az X-Bike elérhetőségein lehet érdeklődni.
Az alábbi oldalon megtekinthető az MRA cég szélcsatornás demója, ahol jól látható a szélterelő típusok közötti különbség:
Épp csak most mutatták be a Kölni Intermot kiállításon, de a Német futóműspecialista Wilbers más el is készült az új BMW RnineT Scrambler futómű alkatrészekkel.
Több lehetőség is van akár növelni, akár csökkenteni szeretnénk az ülésmagasságot, de természetesen az eredeti magassághoz is többféle rugóstag választható.
Emelni 15mm-t és 30mm-t lehet, míg ültetni 25mm-t.
A Wilbers a 640 (húzó csillapítás 22 fokozatban állítható, rugóelőfeszítés állítható) és a 642 (húzó és nyomó-gyors és lassú csillapítás 22-22 fokozatban állítható, rugóelőfeszítés állítható) rugóstagokat ajánlja.
Opcióként rendelhető (X-PD) a mechanikus rugóelőfeszítés állítás, amiben nincs mi elromoljon és a súlya is kisebb elődjénél.
Természetesen az első futómű sem maradt érintetlenül, az új polírozott (zero friction) progresszív Wilbers rugókból kapott egy párat a hozzá passzoló Wilbers olajjal.
Mint minden Wilbers rugóstag ezek is a pilóta, az utasa és a csomagok súlyához pontosan beállítva érkezik 5 év garanciával.
Árakkal és további információkkal kapcsolatban fordulj bizalommal a Wilbers magyarországi partneréhez az X-Bike motorosbolthoz.
Itt az új LSL Brake Box, azaz fékfolyadék tartály!
A CNC maróval megmunkált és feketére eloxált alu tartály kétféle méretben létezik:
19ml a hátsó fékhez és a kuplunghoz, illetve 38ml az első fékrendszerhez
Ideális kiegészítő minden épített motorhoz.
A nagy ára 25.000.-Ft, míg a kicsi 22.000.-Ft-ba kerül.
Néha egy-egy régi találmány évtizedes szünet után újra felbukkan a piacon továbbfejlesztve, újraértelmezve -ilyen a Wilbers új terméke a Nivomat rugóstag is.
Az 1980-as években létezett már önszintező, Nivomat rendszerű rugóstag motorkerékpárokhoz, és micsoda kiváló találmányról van szó!
Az önszintező (magyarul a megadott magasságra a terheléstől függően önmagát automatikusan beállító) futómű ötletét a ZF-el fejlesztette tovább a Wilbers, felelevenítve az ötletet a mai motorkerékpárok számára.
A Wilbers Nivomat rendszer felépítése lényegesen kompaktabb az autókból ismert hasonló elven működő futóműveknél, a szériagyártás pedig hamarosan beindul a ZF Nordhornban található modern gyáregységében “Nivomat LDC” néven.
Az első Nivomat prototípust a idei kölni Intermot nemzetközi kétkerekű szakkiállítás keretein belül mutatta be a Wilbers működés közben. Elsőként a Suzuki Bandit 1250 modellhez lesz elérhető az új rendszer, de hamarosan a Harley Davidson Big Twin modellekhez, illetve a BMW GS és az ahhoz hasonló közkedvelt nagy túraendurók számára is kifejlesztik.
A Nivomat minden motoros szituációban kiváló komfortot és első osztályú irányíthatóságot szavatol, hiszen a motor hátsó futóművét érő terhelésre önműködően reagál bármiféle hidraulikus tekerőgomb működtetése, vagy elektronika nélkül.
Miután az utas felül a hátsó ülésre, felkerülnek a motorra a csomagok és ezáltal lényegesen összeül a motor hátulja, a Nivomat LDC rugóstag csupán néhány méter a futómű mozgását kihasználva többlet olajat pumpál önmagába, s így a rugóstagban megnövekedő nyomás által újra beáll (“felpumpálja önmagát”) az eredeti magasságra. Így újra vízszintbe kerül a motor eleje és hátulja függetlenül a terhelés nagyságától.
Az így megnövekedett rugóstag belső nyomással természetesen a lengéscsillapítás mértéke is a terheléshez igazodik.
Ily módon a Wilbers Nivomat LDC a motoros beavatkozása nélkül önműködően képes garantálni, hogy minden körülmények között optimális legyen a motorkerékpár futóművének magassága és ezáltal geometriája, ami lényegesen megnöveli a motorozhatóság mellett a komfortot és a biztonságot.
A Nivomat rendszer természetesen rendelkezik a Német ABE típusbizonyítvánnyal.
Az alábbi videó bemutatja a rendszert működés közben:Dunkirk movie download
A Wilbers bemutatja a Harley Davidson túra modelljeihez készített Nivomat rugóstagjait, melyek hamarosan rendelhetőek lesznek.
A Wilbers termékek megvásárolhatóak a Magyarországi forgalmazó és szerviz partnernél az X-Bike motorosboltnál.
Egy igen érdekes újdonságról számolhatunk be a Német futóműspecialista Wilbers-től:
Mi a vibrációs végmegmunkálás?
A vibrációs (vagy rezgetős) végmegmunkálás során a kezelt alkatrészt -például egy Wilbers teleszkóprugót- egy speciálisan erre a célra kifejlesztett kerámia alapanyagú csiszolókorongokkal teli rezgő tartályba helyezik.
A tartály mozgásából adódó vibráció során a csiszolóanyag és a munkadarab között fellépő surlódás hatására minden apró sorja és felületi egyenetlenség eltűnik a teleszkóprugóról.
A megmunkálás végeztével a munkadarab roppant finom felületet kap, szinte fénylik a simaságtól.
Teleszkóprugóink vibrációs megmunkálása során felületük durvasága nagyságrendekkel csökken, akárcsak a működésük során fellépő surlódás = Zero Friction.
Természetesen a megmunkálás hasonló végeredménnyel zárul a különböző erőforrás és váltómű alkatrészek esetében is.
A Wilbers versenyrugók akár azonnal, míg teleszkóprugóik októbertől rendelhetőek felár nélkül vibrációs végmegmunkálással.
Surlódáscsökkentés finommegmunkálás által -így jön létre az igazi “Zero Friction”, azaz nulla surlódású munkadarab…
Az eljárás különösen versenysportban és egyéb összetett felhasználás során jár előnyökkel, például egy váltómű finommegmunkálása után azonnal érezhetővé válik a fokozatok könnyedebb kapcsolása. Ezen felül a motorolajba kerülő nem kívánatos fémrészecskék száma is jelentősen csökken, ezáltal pedig érezhetően nő minden váltóalkatrész és csapágy élettartama. Ugyanez a hatás érhető el vezérműtengelyek és léptetővillák esetében is.
Az így kezelt első rugók nem szennyezik be a teleszkópolajat, így annak élettartama hosszabb, ahogyan a szimeringé és a teflon bevonatú csúszócsapágyaké is.
Az új felületkezelt alkatrészeket a Wilbers-BMW csapat 1 éve teszteli az IDM Superbike sorozatban, ahol egyre nagyobb sikereket érnek el!
A Wilbers termékek teljes palettája megvásárolható a Magyarországi forgalmazónál és szerviz partnernél:
X-Bike motorosbolt és szerviz