Hírek
Egy kedves vásárlónk küldte ezt a leírást miután beépítettük a Honda CBF1000 motorjába a Wilbers személyre szabott hátsó rugóstagját:
Hogy döntöttem (megint) a Wilbers hátsó rugóstag mellett?
Új motort venni nagy befektetés. Az ember jól teszi, ha megfelelően tájékozódni kívánva gondosan körüljárja amit kell, elolvassa a célcsoport tesztjeit minden hozzáférhető helyen.
Ha eleget olvas, majdnem objektív képe alakulhat ki. Már csak a választás van hátra, ami némi pénztől való megválást jelent.
Az első utak ismerkedése után örömmel nyugtázom, egyetértek a tesztelőkkel. Elégülten megállapítom, megint okos voltam.
Így jártam el a Honda CBF1000 vásárlásánál is, nem csalódtam. Fenomenális motor, szinte automata. Váltani csak az élvezet miatt kell. Mindenütt húz, öröm a motorozás szólóban, kettesben. Gondolatra dől jobbra balra, jobb mint bármely, amit eddig hajtottam és két kereke volt. A kicsit alulcsillapított hátsó rész észlelhető ugyan, de hát tudtam róla, írták a tesztek. Együtt lehet vele élni. Zavarni csak a megszokás, “belakás” után kezd és főleg két személlyel. Jobb ugyan mint az előző CBF1000-es motorom és sokkal jobb, mint az azt megelőző motorjaim, de hátul nem igazán acélos a magyar utak hullámain, különösen tempós kanyarokban zavaró a lengéshajlam.
Azt hittem elkerülhetem a külön kiadást egy új hátsó rugóstagra ezzel a Hondával, de nem megy. Jóllehet előző motorom is Wilbers rugóstaggal vált csak jól motorozhatóvá, de hát a Honda biztosan jobb lesz. Jobb is mint elődjei, de nem az igazi. Szívesen állítanék a csillapításon hátul, de csak a rugóelőfeszítés állítható a közismert nehézkes módon, szerszámmal. Állítom is, de nem elég. Keményebb lesz, de leng továbbra is. Sajnos Hondáék is a rugóstagokon spórolnak mint a többi gyártó.
Nem igazán szívesen hozom meg a döntést, a CBF is megkapja a Wilbers-et. X-bike-ék beszerelik a gyártóműben súlyomra alapbeállított egységet, jöhet a próba. Megvan a különbség, amire vágytam.
Néhány kanyar után szorítok a csillapításon és egy kicsit feszítek a rugóstagon is az egyszerűen kezelhető hidraulikus rendszer segítségével.
Még kényelmes, de fenomenálisan stabil. Nem hozzák ki a nyugalomból útjaink hullámai, zökkenői. Az átállás két személyre egyszerű, néhány klikk valamerre mindkét állítószervvel, persze próba és kiértékelés után.
A motor érezhetően jobb lett, megérte a befektetés.
Az elmúlt héten elkészült és a mai naptól már az új, Csömöri út felőli bejáratot használjuk
az X-Bike motorosbolthoz. Így természetesen a régit bezárva találják a kedves vásárlók.
Alig pár hete reppent fel a hír azzal kapcsolatosan, hogy a BMW visszahívja az összes idei kiadású
R 1200 RT motort, ugyanis néhányban eltört a hátsó teleszkóp.
A Wilbers már el is készült a megoldással, az új személyre szabott hátsó teleszkópok már
rendelhetőek!
A Wilbers Adjustline család 640-es teleszkópjai rendelhetőek hidraulikus rugóelőfeszítés állítás
lehetőséggel, vagy a nélkül. Rendelhető a teleszkóphoz egy kis elektromos doboz, amitől nem fog
a műszerfal hibakódot mutatni és az első teleszkóp állítási lehetősége változatlan marad!
Árakról, több infóról érdeklődj a Wilbers hazai forgalmazója és szerviz partnerénél az X-Bike
motorosboltnál.
Egy kedves vásárlónk küldte ezt a leírást miután beépítettük a BMW R1200GS Adventure ESA motorjába a Wilbers személyre szabott első és hátsó rugóstagját:
Megboldogult gyári hátsó rugóstagom helyébe lépett tegnap a Wilbers által egyedileg gyártott új szett.
A budapesti X-Bike-nál ( www.x-bike.hu) rendeltem a múlt hét szerdán, Németországban legyártották ( www.wilbers.de) és tegnap beszerelésre is került.
Azon kívül, hogy a használó súlyához, utasának súlyához és a felhasználási terület figyelembevételével készítik el túl sok tapasztalatot még mondani nem tudok.
Működik, érezhetően lágyabb a komfort fokozatban és a pesti szar (bocs, a szerk.) utakon a kormányon szinte semmit nem éreztem az út egyenetlenségeiből.
A beszerelés profi volt, a srác értett hozzá.
Árakat a honlapon megtaláljátok, harmada az Öhlinsnek, és töredéke a gyárinak. 5 év a garancia, a német tulaj a WP (White Power) volt fejlesztő mérnöke.
Van még hátsó sárvédő betét is, ami kinézetre diszkrétebb mint az eddig ismertek.
Jutalékot, és kedvezményt nem kaptam ezen írásért, minden erre vonatkozó feltételezés rágalomnak minősül és sérti személyiségi jogaimat.
Őszinte tisztelettel: Péter
További BMW modellek termékei, adatai, árai megtalálhatóak a márkára specializálódott weboldalunkon:
Információkkal, árakkal kapcsolatban érdeklődj telefonon, e-mailben, vagy személyesen nyitvatartási időben a bolt címén.
Minden 30.000.-Forintot meghaladó vásárlás, vagy rendelés esetén X-Bike pólót adunk ajándékba.
Választható piros, vagy szürke színben, férfi, vagy női kivitelben a készlet erejéig.
Egy kedves vásárlónk küldte ezt a leírást miután beépítettük a motorjába a Wilbers első progresszív villarugószettjét és az egyedileg készített hátsó rugóstagját:
Egy Suzuki Bandit 1250-es tulajdonosaként írom ezt a véleményt. Tönkrement az első futóművem, alkatrész és szerelő ügyben elkezdtem a neten keresgélni. Ráakadtam egy linkre, amelyben véleményt írtak egy Banditról, amelyen lecserélték a gyári első és hátsó futóművet Wilbers rugózó elemekre. Felvettem a kapcsolatot a Wilbers magyarországi forgalmazójával, (X-Bike Motorosbolt 1191 Budapest, Csömöri út 157.) ahol nagyon korrekt tájékoztatást adtak a termékekről. Tudtam, hogy a motoros szezonra nekem feltétlenül jó és biztonságos motor kell, ezért döntöttem a csere mellett. A Magyar Keresztény Motorosok Közösségének tagja vagyok, szezonban nagyon sokat motorozunk és az ország minden részén hirdetjük az evangéliumot. Nemcsak az első villarugók lettek progresszív rugókra cserélve, hanem a hátsó központi rugóstag is lecserélésre került állítható rugóstagra. A beavatkozás nem az egyenesfutást érintette, hanem kanyarban és főleg rossz útburkolaton történő motorozásban történt nagy változás. Olyan stabil, és biztonságos lett a vas, hogy nem lehetett ráismerni. Ott ahol eddig elpattogott, és instabil volt, most egy roppant határozottságot mutat a motor. A pesti útviszonyokat sokan ismerik, de a Róbert Károly körúton úgy kisimította az út hibákat, hogy nem ismertem rá a motorra. Összefoglalva. Nem vagyok motorversenyző, sem tesztelő, nekem, mint egyszerű hétköznapi motorosnak az jutott eszembe, hogy Jézus sok csodát tett, de ha kipróbálná a motoromat a Wilbers rugózó elemekkel, biztosan csettintene egyet.
Zoltán
(Gyuláról)
A Német MX és SM versenyszezonnak vége és a Magura ezzel a kisfilmmel szeretné megköszönni a versenyzőinek az eredményes évet.
A film elején még egy Magyar zászló is felvillan!
A Magura tradicionális Német cég, melyet 1893-ban alapítottak. 1923-ban a BMW R23 típust már Magura alkatrészekkel szerelték fel, innentől szoros együttműködés van a két cég között a mai napig.
A Magura saját ötlete és fejlesztése az a Hymec hidraulikus kuplung szett, ami a gyári bowdenes kiiktatására szolgál Japán, BMW, Harley-Davidsonok és Off-road motorokhoz csökkentve a működtetési erőt és a fogási pont is mindig változatlan marad.
Most a BMW F 800-hoz (R, GS, S/ST és a GT modellekre) készültek el a Hymec szettel.
Kisker ára.: 99.000.-Ft
Információkkal kapcsolatban érdeklődj telefonon, e-mailben, vagy gyere be személyesen a boltba.
Még kapni sem lehet a Yamaha újdonságát, de a Német LSL-nél már el is készültek egy általuk megálmodott, átépített verzióval.
A mellékletben van két kép és a teljes pdf alkatrész lista árakkal az új LSL termékekkel.
Néhány termék már rendelhető is de, van ami még csak prototípus így elképzelhető, hogy rendelés esetén hosszabb idő az elkészülése.
A mellékelt listában megtalálható minden LSL alkatrész a motorhoz:
Információkkal kapcsolatban érdeklődj telefonon, e-mailben, vagy gyere be személyesen a boltba.
Egy dolgos hétköznap a németországi Magura cégnél: