Hírek
Látogatóban jártunk Nyáregyházán a Team Tóth Suzuki csapatánál.
A csapatban versenyző Szőke Márk (MX1) és Pergel Márk (MX2) legnagyobb megelégedésére a verseny motorjaik az X-Bike által fogalmazott alkatrészekkel vannak felszerelve: Magura Hymec hidraulikus kuplungszett, Magura kormány és markolat, Goodridge első és hátsó fékcsőszett, Samco vízcsőszett.
A Hungaroringen hétvégén megrendezett Kamion EB rendezvényen fellépett Mókus, íme pár fénykép a bemutatójáról:
Mókus hivatalos oldala:
www.trogermokus.hu
Miközben az Euró árfolyama emelkedik ritka olyat hallani, hogy valaki árat csökkent,
de az X-Bike motoros bolt megtette!
Az elox alu fittingekkel és csavarokkal szerelt örök élet garanciás Goodridge fékcső szettek
árát több, mint 10%-al csökkentette, ami így egy dupla tárcsás első fékrendszernél 32,000.-Ft
helyett 28,000.-Ft és egy tárcsához pedig 16,000.-Ft helyett 14,000.-Ft lett.
További részletekről érdeklődj a Goodridge termékek hazai forgalmazójánál az X-Bike motoros boltnál.
Nagy az öröm!
Elkészült az Onroad.hu által készített BMW R1200GS futómű teszt, melyben egy gyári és egy Wilbers által egyedileg készített ültetett futóművel ellátott motort hasonlítanak össze:
A Motorinfo.hu és az X-Bike motorosbolt összefogásának köszönhetően elkészült ennek a jól sikerült külföldi baleset megelőző videónak a Magyar feliratozott változata. Motorosoknak és autósoknak egyaránt ajánlott.
Amennyiben nem indul el a feliratozás, úgy a képernyő jobb alsó sarkánál lévő téglalap (feliratok) jelre kattintva válik láthatóvá.
A Team Toth Suzuki MX csapat megállapodást kötött az X-Bike motoros bolttal, miszerint az idei évtől Magura, Goodridge és Samco termékekkel segíti a csapatot a legjobb eredmény elérése érdekében.
Az első alkatrészek meg is jöttek így ma az X-Bike-nál járt a Team Toth Suzuki versenyzője Szőke Márk és az ő RMZ 450-e, amit felszereltük minden jóval. Kapott Goodridge első-hátsó fékcsöveket, Magura SX kormányt, Magura MX markolatot és Magura Hymec hidraulikus kuplungot, ami rögtön el is nyerte Márk tetszését.
Szakmai lapok, mint a Bike and Business és az International Dealer News a Wilbers-t választották az év futóműgyártó cégének.
A 1985 óta működő cég vezetője, Benny Wilbers nagyon büszke csapata eredményére.
A termékek minősége, a szolgáltatás színvonala és a dealerek képzése kiemelten fontosak a cég számára, és ez most meg is hozta a gyümölcsét egy magas rangú szakmai elismerés formájában.
Egy kedves vásárlónk küldte ezt a leírást miután beépítettük a Honda CBF1000 motorjába a Wilbers személyre szabott hátsó rugóstagját:
Hogy döntöttem (megint) a Wilbers hátsó rugóstag mellett?
Új motort venni nagy befektetés. Az ember jól teszi, ha megfelelően tájékozódni kívánva gondosan körüljárja amit kell, elolvassa a célcsoport tesztjeit minden hozzáférhető helyen.
Ha eleget olvas, majdnem objektív képe alakulhat ki. Már csak a választás van hátra, ami némi pénztől való megválást jelent.
Az első utak ismerkedése után örömmel nyugtázom, egyetértek a tesztelőkkel. Elégülten megállapítom, megint okos voltam.
Így jártam el a Honda CBF1000 vásárlásánál is, nem csalódtam. Fenomenális motor, szinte automata. Váltani csak az élvezet miatt kell. Mindenütt húz, öröm a motorozás szólóban, kettesben. Gondolatra dől jobbra balra, jobb mint bármely, amit eddig hajtottam és két kereke volt. A kicsit alulcsillapított hátsó rész észlelhető ugyan, de hát tudtam róla, írták a tesztek. Együtt lehet vele élni. Zavarni csak a megszokás, “belakás” után kezd és főleg két személlyel. Jobb ugyan mint az előző CBF1000-es motorom és sokkal jobb, mint az azt megelőző motorjaim, de hátul nem igazán acélos a magyar utak hullámain, különösen tempós kanyarokban zavaró a lengéshajlam.
Azt hittem elkerülhetem a külön kiadást egy új hátsó rugóstagra ezzel a Hondával, de nem megy. Jóllehet előző motorom is Wilbers rugóstaggal vált csak jól motorozhatóvá, de hát a Honda biztosan jobb lesz. Jobb is mint elődjei, de nem az igazi. Szívesen állítanék a csillapításon hátul, de csak a rugóelőfeszítés állítható a közismert nehézkes módon, szerszámmal. Állítom is, de nem elég. Keményebb lesz, de leng továbbra is. Sajnos Hondáék is a rugóstagokon spórolnak mint a többi gyártó.
Nem igazán szívesen hozom meg a döntést, a CBF is megkapja a Wilbers-et. X-bike-ék beszerelik a gyártóműben súlyomra alapbeállított egységet, jöhet a próba. Megvan a különbség, amire vágytam.
Néhány kanyar után szorítok a csillapításon és egy kicsit feszítek a rugóstagon is az egyszerűen kezelhető hidraulikus rendszer segítségével.
Még kényelmes, de fenomenálisan stabil. Nem hozzák ki a nyugalomból útjaink hullámai, zökkenői. Az átállás két személyre egyszerű, néhány klikk valamerre mindkét állítószervvel, persze próba és kiértékelés után.
A motor érezhetően jobb lett, megérte a befektetés.
Az elmúlt héten elkészült és a mai naptól már az új, Csömöri út felőli bejáratot használjuk
az X-Bike motorosbolthoz. Így természetesen a régit bezárva találják a kedves vásárlók.