1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
Minden úton otthon vagyunk!
1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
Minden úton otthon vagyunk!

Hírek

2006-tól az ország két pontján találod meg az X-BIKE-ot és az általunk forgalmazott termékeket!

Berki Zsolt vezetésével a PannoniaRing boxában is hozzájuthatsz mindahhoz, amihez a már jól ismert Budapesti boltban.

Ezen kívül szerviz szolgáltatással is bővül a cég palettája, tehát ha futómű- vagy fék tuningra vágysz, vagy csak egyszerűen olaj- vagy gumi cserére van szükséged, keresd bármelyik X-BIKE boltot, ahol biztosan megoldják a problémád!

Október 28-30-án a Pannóniaringen tesztelt a WILBERS IDM Superbike csapata Christian Kellner-rel.

A teszt Dunlop és Michelin slick gumikkal zajlott azzal a céllal, hogy megtalálják a legjobb gumit a 2006-os szezonra.

A tesztre mi is meghívást kaptunk a csapattól, ahol az általunk épített SUZUKI GSX-R 1000 K5, SV1000, és YAMAHA R6-tal vettünk részt. Rengeteget tanultunk a futómű beállításától a telemetria kiértékelésén keresztül a gumikép elemzéséig. Frank Müller, a WILBERS csapat főtechnikusa nem túl bőbeszédű ember, de amikor a futóműrol van szó, alig lehet leállítani. Kellner az egész hétvége során szórta az 1:56 alatti időket, pedig sok lassú pilóta körözött a pályán!

A hétvége talán legérdekesebb pillanata az volt, amikor Andreas Meklau-nak becsavaroztak egy komplett WILBERS szettet a motorjába, és 0,6 másodperccel volt gyorsabb, mint az Öhlins-szel (1:55,1)! Ezek után Frank csak annyit mondott: akkor olyan rossz nem lehet!

Idén tavaszra készült el Móger Lajos barátunk által ez a remekmű.

Lajos a széria CBR-t egyből szétszedte és hozzálátott az átalakításhoz. Miután a gyári kormánnyal elég hasalós, ezért rákerült egy LSL Tour-Match kormány, ami 4 cm-rel magasabb a gyárinál és kevésbé törik meg lefelé, így sokkal nagyobb komfortot ad. Rádobtunk két Magura által készített mart radiális pumpát GOODRIDGE fémhálós verseny fékcsövekkel, továbbá LSL bukógombát, aminél nem kell az idomot fúrni, LSL kormánysúlyt (olyat, ami színben megegyezik a gombával). A gyári, nem túl szép lábtartó helyett szintén az LSL-től származó verseny lábtartószettet szereltünk fel. Ezek után már csak az egyedi fényezés és a komplett kipufogórendszer került a gépre, majd a gép a Motor-Revü-be!

Az első versenyen rögtön sikkerrel mutatkozott be az általunk felkészített HMI-s SUZUKI GSX-R 1000

Az első versenyen rögtön sikerrel mutatkozott be az általunk felkészített HMI-s SUZUKI GSX-R 1000 K5! A vasárnap megrendezésre került 200 mérföldes endurance versenyen a Kispataki Viktor és Soltész Attila által vezetett X-BIKE-os motor a második helyen végzett! A motor komplett WILBERS futóművet, HYPERPRO kormánygátlót, LSL kormányokat, LSL versenylábtartót, LSL bukógombát, GOODRIDGE fékcsöveket, MAGURA mart radiális főfékmunkahengert, K&N levegőszűrőt, ARATA komplett titán kipufogórendszert és X-BIKE-os design-t kapott. A versenyidomokat PRO-BOLT elox alu gyorszárral és alu csavarokkal rögzítettük. Többek szerint a mezőny legszebb és az egyik leggyorsabb motorját sikerült összehozni, mindössze egy hét alatt! Lesz folytatás!!!!!!!!!