1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
Minden úton otthon vagyunk!
1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
Minden úton otthon vagyunk!

Hírek

Eladó Pro-Stock dragster!

a motor adatai:

  • Pro-Stock váz,
  • Suzuki GSX-1100 EF blokk, 1560 ccm.
  • sűrítés: 14:1, 250 Lóerő, 12,500-as fordulaton.
  • DYNA gyújtás 2×2,2 ohm trafókkal.
  • Lectron 44mm karburátorok,
  • 5 fokozatú MRE váltó, sűrített levegős!
  • 9 lamellás MRE/Barnett Lock-up kuplung
  • Vance & Hines 4:1 spec kipufogó rendszer
  • 26×10-15 MT drag gumi
  • Legjobb idő 402m-en: 8.4s – 248km/h
  • A motor nagyon üzembiztos, tartalék alkatrészekkel.

irányár: 1.700.000.-ft vagy 7000 Euro

X-BIKE már a dragster vonalon is!

Július első hétvégéjén újra nemzetközi dragster versenyt rendeztek minden eddiginél nagyobb és színvonalasabb résztvevőkkel. Én és az idén beszerzett Pro-stock dragsterem a competition kategóriában próbáltuk az olasz, cseh, osztrák, na és persze a magyarok dolgát megnehezíteni. Péntek délután egy egész kis csapattal, Csabival, Ákossal és a két Rékával érkeztünk meg és a drag sport legnagyobb ellenfelével találkoztunk a pályán, ami nem, más mint az az erős oldalszél, ami sajnos a szombati időmérőkre sem múlt el.

Mivel legalább egy mért idővel kell rendelkezni ahhoz, hogy az ember a középdöntőbe jusson, nekem is mennem kellett egyet – amitől a többieket látva mit szenvednek a motor egyenesben tartásával – kicsit tartottam. Odaálltam a rajthoz a jobb oldalra. Azért a jobb pályát választottam, mert a szél is jobbról fújt és ha esetleg elsodor, akkor legyen hely átmenni a bal pályára. Elrajtoltam és kétszáz méternél megkaptam amitől tartottam: elkezdett középre nyomni a szél akárhogyan döntöttem meg a motort. Végül háromszáz méternél elcsuktam a gázt és egy hajszállal, de sikerült a saját pályámon a célba érni egy 11.3-as keserves idővel, de legalább megvolt a mért időm!

Délutánra aztán kicsit enyhült a szél, megpróbáltam javítani az időn, nehogy az időjárás miatt ne kerüljek be a legjobb nyolcba. Egy kiadós gumimelegítés után sikerült egész jól rajtolni, amikor a másodikat váltottam a motor eleje elemelkedett és borzasztóan tolt tovább. A célban éreztem, hogy ez jó idő lesz: 9.4mp, így már tuti a középdöntő! Az időmérők közben folyamatos olajfolyással küzdöttünk, amit szombat estére sikerült megoldani. Csak remélni mertem, hogy ezek után nem lesz több technikai problémánk, nem így lett: a középdöntő futama előtt 20 perccel leforgott a főtengely végéről az a kúpos anya, amin keresztül egy külső indítóval indítjuk a motort. Ezt a motort nem lehet csak úgy betolni, a mágneses gyújtásnak legalább 3-4-szer körbe kell fordulnia ahhoz, hogy megfelelő szikra legyen az induláshoz, a motor sűrítése 14:1-hez, semmi esélyt sem láttam a betolásra

Akkor egy “kicsit” ideges lettem, kínomban már a versenyt is lemondtam és Papp Lacinak panaszoltam, hogyan jártunk. Ő lazán csak annyit mondott, hogy toljátok be. Hát mi megpróbáltuk: 2. fokozatban ráeresztettem a kuplungot és rögtön megállt a kerék. Ekkor Csabi barátom javaslatára megpróbáltuk 3.-ban, ahol voltak bíztató jelek, de kicsi volt a tempó. Hozzátok a motorom, mondtam és egy spanifer segítségével a parkolóban sikerült behúzni. Irány a start marsall, aki engedélyt adott arra, hogy egyszer megpróbálhatjuk a rajtnál, de többször nem. Rögtön sikerült, így nem volt más hátra, mint megverni Belme Józsi turbós Hayabusáját. Talán kicsit elizgultam a dolgot, mert beugrottam, így kiestem a versenyből. Szeretném ezúton is megköszönni a segítségét Dr. Somogyi Csabának és Kovács Ákos barátomnak és a bűbájos X-Bike hostesseknek, a két Rékának, Köszönöm!

A 90-60-90…

Az X-Bike és az LSL által támogatott Magyar GSX-R kupa ismét új indulóval bővül a következő futamokra. A pilóta bemutatására több mód is lehetne. Kezdhetnénk úgy, hogy tehetségesnek bizonyult az Erste Leasing Motoros akadémia képzésein és Szabó Attila vezető oktató rábeszélte, hogy induljon a kupán. A 2. bemutatási mód, hogy remek sportember, hiszen gyermekkorától kezdve a sportolást és a tanulást helyezte előtérbe minden mással szemben. Egészen kis gyerekként elkezdett motorozni és versenyszerűen síelni, jelenleg jogot hallgat, tehát nem fecsérli el az életét. Mindkét bemutatás teljes mértékig igaz, plusz megfűszerezve azzal a nem titkolandó ténnyel, hogy a versenyző hihetetlen adatokkal rendelkezik, hiszen 90-60-90. A számokból valószínű, hogy többetek rájött arra, hogy egy rendkívül csinos hölgyről beszélünk, akinek a neve Molnár Ágnes. A versenyzőnő mindene a motorozás, amikor teheti motorjára pattan és az országot járja orvos édesapjával együtt. A GSX-R Kupán való indulás számára egy megvalósult álom, így mióta tudja, hogy hol kell bizonyítania minden lehetőséget megragad, hogy a Hungaroringen motorozzon. Az Erste Leasing Motoros Akadémia oktatói mind egytől egyig szívesen segítenek Áginak, hiszen számukra is fontos, hogy az egyenlőre egyedüli hölgyversenyző jól menjen a futamokon.

Elkészültek a hollandok az új GSX-R 1000-re való kipufogóval!

Egy pár MotoGp-t idéző Gp-Style névre hallgató és egy pár HotCam dob került fel a gyári dobok helyére.

84.2004.I Laser X-Treme GP-Style (nem homológ) 149.000,- ft
78.2011.U Laser HotCam Titanium (rövid verzió, homológ) 189.000,- ft

A Gp-Style a legkíválóbb rozsdamentes acélból készül, 2-2 darab mindkét oldalra. A HotCam titánium borítású dob a Laser egyedi formája, amiből 1-1 került a két oldalra.
Azon kívül, hogy a súlyból is jócskán sikerült lefaragni, még a teljesítménygörbe is magasabbra kúszik a gyárinál. Opcióként kapható hozzá a gyári dob helyére egy Y, ami kiiktatja a katalizátort, így teljesen nyitottá válik a rendszer!

Megnyitottuk szervizünket!

Megnyitottuk szervizünket, közvetlenül a már jól ismert Budapesti bolt mellett. Vállaljuk motorok, quadok, robogók szervizelését az olajcserétől a tunningolásig. Egyedi, épített motorok befékcsövezése igény szerint készre szerelve!

www.x-bike.hu
1-405-66-53

Az X-BIKE jóvoltából két napos Wilbers futómű teszten vehettem részt a Pannónia ringen.

A Wilbers-et az a Frank Müller képviselte Németországból, aki többek között Jörg Tauechert 2001-es Supersport világbajnok futómű-specialistájaként dolgozott.
Összesen 8 olyan versenyző volt ott, akinek Wilbers futóművel szerelt motorja van. Ugyanis ez volt a meghívás kritériuma.

A program reggel 8-kor kezdődött a Ringen. Rövid bemutatkozás és beszélgetés után bele is fogtunk az elméletbe. Először adatlapokat kaptunk, amire mindenkinek fel kellett írnia a motorjával kapcsolatos alapadatokat. Ezután Frank egyenként végigment a négy motoron, megmérte és ha szükséges volt beállította a statikus és a dinamikus rugóutakat. (az első és hátsó futómű motoros és motoros nélküli rugóösszeülése milliméterben)

Ezután következtek a csillapítások: előbb elől, majd hátul. Frank elmondta, hogy a nyomó fokozat csillapítását sokkal nehezebb beállítani menet közbeni kipróbálás nélkül, csak gyakorlattal lehet elkülöníteni az érzést, hogy a villa lenyomásakor a rugó, vagy a csillapítás fejti-e ki az ellenállást. A húzófokozati csillapítás beállítása könnyebb, szemmel könnyen látni, hogy milyen sebességgel “jön vissza” a teleszkóp. Hasonlóan néztük végig és nyomkodtuk mi is a hátsó rugóstagjainkat, hogy megpróbáljunk ráérezni a dologra.

Az így kapott alapbeállítások pontos feljegyzése után jött a puding próbája. Délutántól egy két órás hosszú távú verseny indult a pályán lévő német csapat rendezésében. Itt próbáltuk ki a beállításokat. Párokban indultunk, de nem a köridők hajszolása volt a cél, hanem hogy 6 körönként váltva, finomítsunk a beállításunkon és próbáljuk megérezni milyen változtatás, milyen hatással van a motor viselkedésére. A délután maradék idejében folytattuk a puhatolózást pályazárásig. Este fürdőzés, majd vacsora, ahol különleges sztorikat is hallhattunk IDM-es és Supersport VB-s versenyekről, további elméleti tudnivaló mellett a futóműállításról.

A második nap ki-ki más irányba indult. Valaki további csillapítási beállításokat próbált ki, én a vázgeometrián kezdtem változtatni. Frank azt is elmagyarázta, hogy az egyesek által egyenértékűnek kezelt villabeeresztés és a motor hátuljának kiemelése miben különbözik egymástól. Emellett esett szó arról is, hogy a külső hőmérsékletet miként kell figyelembe venni a futómű állításakor.

Délutánra ismét versenyt rendeztek, de ezúttal 10 körös sprintverseny volt. Ketten indultunk a Wilbers-es csapatból. A dobogó két felső fokán végeztünk. Frank gratulált és a jól végzett munka után a bécsi reptér felé vette az irányt. Mi pedig haza.

Azóta egy komplett versenyhétvége is áll már mögöttem, ahol máris tudtam hasznosítani a megszerzett tudást. Természetesen ennyi idő alatt profi nem lesz az ember, de mindenképp egy jó alapot kaptunk a továbblépéshez. Bízom benne, hogy jövőre is lesz hasonló! Köszönet a lehetőségért!

X-BIKE: Igen, lesz jövőre is Wilbers nap! Érdeklődni az X-Bike boltokban lehet!

www.x-bike.hu T: 1-405-66-53

Tököli reptér – Supermoto verseny

Hétvégén a Tököli reptéren lezajló nemzetközi Supermoto versenyen a Suzuki Hollós színeiben induló Németh Józsi sikeresen szerepelt. Itt volt az első igazán éles teszt, ahol remekül vizsgázott az új Laser Pro-duro kipufogó rendszer és a radiális Magura fékszett. Sem teljesítmény, sem fékprobléma nem volt az egész hétvége alatt! Józsi elmondása szerint a motor minden fordulaton sokkal dinamikusabb és semmiféle lyuk, vagy torpanás nincs a teljesítmény görbén, ezáltal sokkal kezesebb a motor. Miután a fékbetétek bekoptak a fékrendszer is tökéletesre vizsgázott, könnyű működtető erővel és határozott nyomásponttal.

Megnyerte a német PS magazin futómű tesztjét az idén már 22 éves WILBERS cég!

2006 augusztusában egy mindenre kiterjedő futómű tesztet csinált Németország egyik legnagyobb motoros szaklapja a PS magazin. A teszt résztvevői a Hyperpro, az Öhlins, a WP és a WILBERS. Minden cég egy komplett első hátsó szettet adott egy BMW R 1200 GS típusú motorba. A működésen kívül összehasonlították az árakat, az egyedi (személyre szabott) gyártást, a garancia hosszát, a TÜV (ABE) minősítést, stb.

A WILBERS cég és a 642-es típusú teleszkópja hidraulikus rugó-előfeszítéssel megnyerte a tesztet!

  • 1: A WILBERS ára tartalmazza az egyénre szabott rugóstagot plusz költség nélkül!
  • 2: ABE és TÜV minősítéssel rendelkezik, ami garancia a kiváló minőségre!
  • 3: 5 év garancia minden WILBERS rugóstagra, ennyit senki más nem ad!

A WILBERS cégről még több információt a www.wilbers.de oldalon, vagy a magyarországi forgalmazótól kaphatsz a 1-405-66-53-as telefonszámon. Keresd az X-BIKE-ot!

Referenciák:

  • Kazár Miki – Quad magyar bajnok
  • Greff Róbert – Párizs-Dakar quad
  • Dudás Péter – Superstock A-A és Magyar bajnok
  • Kökényesi Gyuri – Supermoto 250 ccm Európa Bajnok, A-A bajnok
  • Bitter Sándor – Mann TT , és még sokan mások…

www.x-bike.hu
1-405-66-53

 

2007-ben is LSL bukógombára bízza a motorok védelmét a GSX-R Kupa létrehozója Szabó Attila!

A 2006-os sikeres kezdő év után 2007-ben is láthatjuk a kék 600-asokat a pályán egymás ellen küzdeni. A határon motorozva, persze közben előfordul egy-egy kicsúszás, ami nagy károkat okozhatna a motorokban, ha nem lennének felszerelve LSL bukógombákkal!

A mellékelt kép is bizonyítja milyen hatékonyan “dolgozik” még egy ilyen nagy esésnél is.

Nyílt amatőr quad bajnokság hatodik fordulója, Losonc, Szlovákia.

Az X-BIKE által támogatott Kazár Miki már bajnok!

Két héttel a rali országos bajnokság utolsó futama előtt a Spitzmüller-Kazár páros navigátor tagja, Kazár Miklós már bajnoknak mondhatja magát. A raliban ugyan csak a pécsi futam után szeptember közepén hirdetnek bajnokot, a nyílt amatőr quad bajnokságban ezt már két futammal a szezon vége előtt, Losoncon megtették, ahol Kazár Miklós megszerezte pályafutása első bajnoki címét.

Az egyre erősödő nyílt amatőr quad bajnokság eddigi legnépesebb mezőnye gyűlt össze a szlovákiai Losoncon. A 19 indulóból 11-en vettek részt a Super Quad kategóriában, nyolcan pedig a Quad 400-ban indultak. A mezőny azonban nem csak számszerűen, de minőségben is erősödött, hiszen két igen jó nevű motoros csatlakozott a Super Quad mezőnyéhez, Tóth Demeter és Kunkli Tivadar személyében. A harc élesedésére jellemző volt, hogy a két újonc, Tóth és Kunkli is nyert egy-egy előfutamot, míg a harmadik selejtezőben Kazár Miklós volt a leggyorsabb. Így a három miskolci quados indulhatott az első sorból. A rajtot Tóth kapta el a legjobban, de fél kör elteltével Kazár vágott az élre. A negyedik körben azonban Kazár egy apró hibát vétett, aminek következtében Tóth megint megelőzte őt. A hatodik körben azonban Kazár visszavágott és újra az élre állt. Ezzel a nyolcfordulós bajnokság mind a hat eddigi futamát megnyerte és a két hátralévő verseny eredményétől függetlenül megnyerte a bajnokságot is. A versenyen Tóth Demeter végzett a második, Kunkli Tivadar pedig a harmadik helyen, így mindhárom miskolci versenyző dobogóra állhatott.

Kazár Miklós: – Nagyon kemény verseny volt. A legkeményebb, amin eddig indultam. Végig száz százalékon kell motoroznom és amint elkövettem egy apró hibát, azonnal megelőztek. Nagyon örülök a hatodik győzelmemnek és az első bajnoki címemnek is. Úgy gondolom, hogy egyre erősebb a mezőny és egyre népszerűbb a sorozat a versenyzők között is. Aki kipróbálta, mindenki itt maradt. Hátra van még két futam a bajnokságból, egy Losoncon, egy pedig Nyirádon. Utóbbin mindenképpen szeretnék rajthoz állni, Losoncon még gondolkozok. Most azonban teljes erővel a Mecsek Ralira koncentrálok, ahol Spicivel (Spitzmüller Csaba) mindenképpen szeretnénk nyerni és mindent elkövetünk annak érdekében, hogy megszerezzük a bajnoki címet.

Az X-Bike Goodridge fékcsőrendszerekkel, Magura kormánnyal, illetve főfékhengerrel, egy a Miki quad-jához hangolt Wilbers futóművel, Pro-Bolt alu és titán csavarokkal és egy méretre készíttetett hátsó lengőkarral szerelte fel még tavasszal a most már bajnok motort. Nem csak Miki, de a beszerelt alkatrészek is kifogástalanul vizsgáztak és nagyban hozzájárultak a fölényes győzelemhez.

Gratulálunk!

Együttműködő partnerek: Hell Energy Drink, Yamaha Fehér 2000, Pendola Holding, Mammut Bevásárló és Szórakoztató Központ, Talentis, Auctus 2005, E. N. H. Rt.,