1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
Minden úton otthon vagyunk!
1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
Minden úton otthon vagyunk!

Hírek

Két teszt és két széria a Wilbers-Witec-BMW csapatnak Ágónak!

A Wilbers-Witec-BMW csapat egy valenciai és egy lausitzringi teszttel készült fel az IDM szezonra, de magyar motorosuknak, Rosivall Ágostonnak a német bajnokin felül az Endurance világbajnokságon is helyt kell állnia az idén.

Az IDM superbike bajnokságban a BMW és a Wilbers által támogatott német csapat csupán két tesztet abszolvált a szezon első versenye előtt: egyszer valenciában, nemrég pedig a Lausitzringen kaptak lehetőséget a pilóták – a 26 éves német reménység Phillip Hafeneger, a lengyel bajnok Ireneusz Sikora és Rosivall Ágoston kis hazánk tapasztalt Endurance vb menője és Ducati kupa bajnoka – hogy megismerkedjenek az új S1000RR-rel, a Pirelli gumikkal és úgy egyáltalán az egész felszereléssel, kipörgésgátlóstul, Wilbers futóművestül.

Kétszer két nap nem sok, Ágostonnak és csapattársainak mégis összesen ennyi idő jutott a BMW-n a szezon előtt. Az első próbák alkalmával Ágó a Pirelliket tanulta: „A visszajelzései teljesen mások, mint az általam eddig használt Dunlopoknak… meg kell szoknom őket, illetve a futómű alapbeállítását is be kellett lőniük.” . – mesélte nekünk Ágó. Az első spanyol tesztnapot relatív elégedettséggel zárta a magyar, de a másodikban esett két könnyűt. Egyik alkalommal sem esett baja a 26 éves magyar tehetségnek, sőt, talán csak még eltökéltebb lett tőlük.

„A valenciai tesztet a csapaton belül utolsó idővel zártam, de ha nincs az az utolsó esés, tudom, hogy a második napra tartogatott vadonatúj szett gumival megcsíphettem volna őket. Most motoroztam először a superbike Pirelli slickekkel, ennek ellenére tudtam a Wilbers futómű beállításainak finomítására is koncentrálni, de mielőtt még egy időre válthattam volna az egész napos munka eredményeit, egy ártalmatlan, teszteléssel együtt járó technikai malőrből adódó lowside áldozata lettem. Szerencsére nem sérültem meg, és elmondhatom, hogy a két esés ellenére jó úton járok, nagy önbizalommal várom a tesztet a Lausitzringen április elején!

Ami jött is, egy kellemetlen meglepetéssel: még a Lausitz-ot sokszor megjárt Hafeneger is meglepődött a pálya állapotán: „Ezekre a hatalmas göröngyökre nem emlékeztem tavalyról.” – kommentálta a rumplikat a német. Ágostonnak is meggyűlt a baja a pályával, nem találták azt a beállítást a Wilbers-eken, ami elviselhetővé tudta volna tenni a Lausitzring szinte már szántáshoz is hasonlítható féktávjait, íveit. „A motor hátuljával minden oké, de az eleje még nem tökéletes, főleg itt, erre a pályára különösen nehéz jól beállítani az első futóművet.”

Csapaton belül Ágó ezúttal középre került: „Hafenegertől kaptam majdnem kettőt [másodpercet], de a Sikorának adtam 2,2-őt.” – összegezte nekünk Ágoston a számára utolsó szezon előtti tesztet. Hafeneger és a lengyel elméletileg kap még egy tesztlehetőséget a csapattól Oscherlebenben az április 25-én rendezett lausitzi első IDM futam előtt, de Ágónak egyéb elfoglaltságai lesznek most hétvégén…

Le Mans-ban elrajtol ugyanis a 2010-es Endurance Világbajnokság most hétvégén, ahol Rosivallt egy felkészített BMW S1000RR superbike várja, nem ugyanaz, amivel az IDM-en indul. Kis segítség a két csapat párhuzamos „leküzdésében” Ágónak Thomas Eckhard személye, aki az IDM és az Endurance csapatban is szerepet vállalt, mint technikai direktor.

Bemutatkozik a BMW-Wilbers-Witec csapat magyar pilótával!

Jó hírem van! Új BMW-Wilbers csapat indul a német Superbike bajnokságban egy magyar pilótával aki nem más, mint Roziváll Ágoston!

A Wilbers-nél már hetekkel ezelőtt elkezdődött a fejlesztő munka, ami egy Valencia-i teszteléssel fog folytatódni. Ágoston végre egy a teljesítményéhez méltó csapatban kapott lehetőséget, ahol bizonyíthatja tehetségét. Benny Wilbers múlt héten személyesen faggatott Ágostonnal kapcsolatban, nagyon bíznak benne és remélik pár meglepetést fog okozni a nagyon színvonalas mezőnyben. A csapat feladata a következő évek fejlesztéseinek tesztelése is, amik akár az utcai modellben is megjelenhetnek!

Akár az sem kizárt, hogy 1-2 versenyen itthon is indulhat az IDM-s motorral Ágoston, válaszolta kérdésemre Benny.

Ezek után nincs mit tenni, csak várni az első megmérettetést Április 23-25.-én Lausitz ringen.

Nyereményjáték

A közös X-Bike-[MI] nyereményjáték harmadik és egyben utolsó fordulóján egy 25.000 forint értékű Pro-Bolt vásárlási utalvány nyerhettek. A határidő hétfő.

Az X-Bike és a [motorinfo.hu] közös nyereményjátékának novemberi, második fordulóján Dani nevű kedves olvasónkat és RS125-ös Apriliáját örvendeztethettük meg egy új Goodridge fém fékcső szettel. A játék utolsó felvonásában egy Pro-Bolt vásárlási utalványt sorsolunk ki.

Az e-havi nyeremény -amiért ringbe szállhattok- egy 25.000 forint értékű Pro-Bolt vásárlási utalvány lesz. A brit gyártó szortimentjében megannyi alumínium, ergal, acél és titániumból készített csavar, anya, gyorszár, gyorsrögzítő és még rengeteg egyéb rögzítő-miegymás található. A szerencsés nyertes választásán múlik majd, hogy milyen motorhoz és milyen terméket választ.

Az alább olvasható három kérdés általad helyesnek vélt válaszát jövő hétfő (december 21.) délig küldd el az info@x-bike.hu címre, a helyes megfejtést beküldők közül az X-Bike még aznap kisorsolja a nyertest, így a szerencsés megfejtő vadonatúj csavarszettje (vagy huszonötezer forint értékig bármi, ami Pro-Bolt) még a karácsonyfa alá is beférhet. Pro-Bolt Nyereményjáték 2009 – A kérdések

1. Melyik csapat használja a Pro-Bolt termékeit?

  • A: Ten Kate Honda
  • B: AC Milan
  • C: Magyar Vízilabda válogatott
  • D: Chicago Bulls

2. Miből nem készít csavarokat a Pro-Bolt?

  • A: Titánium
  • B: Alumínium
  • C: Rozsdamentes acél
  • D: Műanyag

3. Melyik nem Pro-Bolt termék?

  • A: Bukógombák
  • B: Anyák
  • C: Gyorszárak
  • D: Csavarok

Tehát a helyesnek vélt válaszok betűjét küldd az info@x-bike.hu címre december 21. délig! Élő email címet használj, hiszen azon fognak értesíteni, ha nyertél. A sorsolás eredményét keressétek a [motorinfo.hu]-n! Mindenkinek sok szerencsét!

Goodridge nyereményjáték

Megvan a 2. Motorinfo – X.Bike játék nyertese:

Szlavinics Dániel, Pécsről.

A nyereményéhez gratulálunk!

Kisérd figyelemmel az X-Bike weboldalát és játsz, hogy esélyed legyen a következő játék megnyerésére!

Díjátadó

Újabb eredményes díjátadón van túl az idén alakult Suzuki Dragbike team!
Az elmúlt szombaton került megrendezésre a Magyar Motorkerékpár Szövetség (MAMS) évvégi díjátadója, ahonnan a csapat tagjai csak a legnagyobb kupákat hozták el miután amelyik kategóriában elindultak ott bajnokok is lettek!
Sziklai Feri 900+ top, Szürszabó Levente Superstreet és Borsay Szabolcs a Competition kategóriában nem talált legyőzőre az évvégi összetett eredménylistában!
Ezen kívül a csapat megnyerte az éves összetettet a csapatok közötti versenyben is!

Köszönjük a támogatók egész éves segítségét, akik nélkül nem lehetett volna ilyen eredményes a csapat: Suzuki, X-Bike, Shoei, Berik, Hyperteam, Bearings, Tecnogio, WM Dragracing.

Goodridge nyeremény játék

Itt az új nyeremény játék, amire a megfejtéseket az info@x-bike.hu e-mailcímre várjuk. Élő címet használj, mert azon fogjuk értesíteni a nyertest, de ha a telefon számod is odaírod, úgy még egyszerübb és gyorsabb!

Sorsolás November 28.án.

A nyertes egy komplett fékcsőszettet nyer 30,000.-ft értékben! Fékcsőszett lehet motorhoz, quadhoz, autóhoz, kerékpárhoz stb.

A kérdések:

Hány év garanciát ad a fékcső szettjeire a Goodridge cég?

  • a: 1
  • b: 10
  • c: Örök élet

Hol nem használják a Goodridge termékeket?

  • a: Forma1
  • b: Tenisz
  • c: MotoGp

Hány éve hozta létre cégét Stuart Goodridge?

  • a: 40
  • b: 5
  • c: 1

www.goodridge.hu

Imola a nyertes!

Megvan a nyertese az első közös Motorinfo – X-Bike játéknak!
Imola elmondása szerint kis túlzással azt sem tudta, hogy mit nyert.
Az X-Bike weboldalán látta meg a játékot és gyorsan elküldte a megfejtéseket. Csütörtök este pedig mellé állt a szerencse, ugyanis Őt húztuk ki a sok megfejtő közül, így szombat délelőtt már ott is volt a kis piros GSR600-al az X-Bike szervízében, ahol bele is lett szerelve a nyereménye!
Novemberben újra próbálkozni fog, mert egy Goodridge fékcsőszettnek is nagyon örülne!

Kísérjétek figyelemmel Ti is a Motorinfo és az X-Bike weboldalát, ahol ha szerencsétek van tiétek lehet a következő játék nyereménye!

Pimp, az X-Bike és a Motor-Revü közös játékának elkészült a második motorja!

Ennek a srácnak is csak megszületni volt nehéz – fanyalognak majd az irigyek, amikor felbukkan valahol Rózsahegyi Gergely és Honda CBR1000RR Fireblade-je. A Motorrevü ismét meghirdette motorszépítő játékát a Pimpet, Gergő jelentkezett és szerencséje volt. Átkozott nagy szerencséje.

Három megfeszített munkanap, vagyis több mint harminc műhelyben töltött óra után még Borsay Szabolcs mosolya sem természetes. Az X-Bike tuningcég vezetője mégis elégedetten tolta ki a napfényre a legújabb X-Bike alkotást a hosszadalmas munka végén. Ne tudjátok meg, mennyit szenvedtünk, amíg belevágtuk a fényszórót a versenyidomokba – kezdett bele az élménybeszámolóba, de addigra mi már teljesen elvesztünk a 2008-as Honda Fireblade részleteiben. Nem tehetünk róla, de őszinte irigységet éreztünk, amikor Szabb elkezdte sorolni azokat az alkatrészeket, melyekkel a szerencsés tulajdonos, Rózsahegyi Gergely gépe szériamotorból különlegességgé változott.

A cél elég egyértelmű volt. Olyan versenyhangulatú kétkerekűt akartak létrehozni, amely teljes mértékben használható a közúti forgalomban, de a rengeteg finom változtatás miatt mégis kiemelkedik a tömegből. A tulajdonos tapasztalt sportmotoros, aki korábban amatőr versenyzőként a Főnix kupában is indult, de a Fireblade-et közúton használja, sőt volt már vele Horvátországban is. A lista most is rendkívül hosszú. Az alapjáraton brummogó Hondán azonnal kiszúrjuk a hibátlan kidolgozású Laser Stealth karbon kipufogódobot, melyhez versenykatalizátor is tartozik. Ez kell a hangulat megalapozásához. Az eredeti fekete-fehér burkolatok mostantól dobozban pihennek, az újak Mike Tamás-féle fényezésén a piros is fontos szerepet kapott, de nem is volna igazán dögös utcai versenyző a bennfentesek közt csak bikafejűnek becézett Fireblade, ha fekete hasidomán nem sorakoznának a szponzorok, esetünkben a tuningalkatrész-gyártók tarka emblémái.

Ha már így alakult, legyen ez a térképünk a CBR-en tett túránkhoz. Mielőtt a motorra szerelték az új idomokat, talán a Samco piros hűtőcsövei árulkodtak leginkább a beavatkozásról. A többrétegű teflonos gumitömlők minden hőmérsékleten megtartják eredeti keresztmetszetüket, így a hűtőrendszerben a folyadék áramlási sebessége egyenletes marad. A csövek hőleadási képessége is kedvezőbb, ezért akár nyolc fokkal is csökkenhet a teljesen bemelegített sportmotor hőmérséklete. Ez így túl bonyolult? Akkor legyen elég annyi, hogy a Samco vízcsövei nem csak piros színben és nem csak az összeszerelt motoron néznek jól ki.

Ha már a csöveknél tartunk, nem mehetünk el szó nélkül amellett, hogy a Goodridge fémhálós fékcsöveinek köszönhetően pontosabb lett a Pimp Fireblade fékeinek nyomáspontja, és a fehéren kígyózó vezetékek jól passzolnak a motor színéhez is. Fékezni amúgy is jó érzés lesz a Hondával, hiszen már ránézni is élmény a 6 pozícióban állítható LSL fék és kuplungkar, az állítható versenylábtartók és persze az utas is kapott egy eloxált fekete lábtartót.

Ha mégsem adja ki a gép egy kanyarban, akkor oldalanként három bukógomba igyekszik majd megőrizni Szabiék munkáját, mert a blokk oldalára szerelt védőelemek mellett jutott még az első és hátsó keréktengelyek végére is egy-egy LSL tengelyvédő. Azért reméljük, hatékonyságukat soha nem kell majd élesben tesztelnie Rózsahegyi Gergelynek, akinek csupán annyi feladat jut a motorozás mellett, hogy felfedezze a Motorrevü és az X-Bike Pimp remekművére szerelt összes Pro-Bolt eloxált csavart és higgyék el, ezekből annyi van, hogy ez sem lesz kis kihívás.

[Képek, szöveg: Motor-Revü]

Wilbers nyereményjáték

Válaszolj három kérdésre és ha hó végén az X-Bike téged húz ki a mágikus bukósisakból, a 36.000 forint értékű Wilbers rugószett már repül is feléd.

A [motorinfo.hu] és az X-Bike közös Wilbers nyereményjátékában részt venni egyszerű: Küldd el az alábbi három kérdés helyes válaszát az info@x-bike.hu címre, hogy esélyed legyen megnyerni az idén 25 éves Wilbers Products GmbH és a magyar importőr, X-Bike közös ajándékát. A nyeremény egy Wilbes progresszív teleszkóp-rugószett 36.000 forint értékben az általad választott motorkerékpárhoz – a beszerelést természetesen az X-Bike állja.

1. Mikor alapította meg Benny Wilbers a futóműre szakosodott cégét?

  • a: 2002-ben
  • b: 1974-ben
  • c: 1985-ben

2. Hány év garanciát vállal hátsó rugóstagjaira?

  • a: Egyet sem
  • b: Ötöt
  • c: Felet, ha ki sem csomagolom

3. Hányféle termék szerepel a Wilbers kínálatában?

  • a: 22
  • b: 31,56
  • c: 2

Jelentkezési határidő: Október 30! A helyesnek vélt válaszok betűjét küldd az info@x-bike.hu címre! Lehetőleg élő és használt email címet használj, hiszen azon fognak értesíteni, ha nyertél. A sorsolás eredményét és a következő novemberi X-Bike nyereményjáték részleteit keressétek a [motorinfo.hu]-n, a hónap végén! Mindenkinek sok szerencsét!

Laser a teszt győztes kipufogó!

A Laser Duo-Tech kipufogója lett a teszt győztes a német Motorrad magazine összehasonlító tesztjében! Laser kapta a legmagasabb pontszámot a több szemszögből végzett összehasonlítás után. 12 különböző márka közül csak a Laser nem kapott negatív kritikát és a pozitívumok között szerepel a szép hangzás, a tökéletes kidolgozás, a jó teljesítmény leadás és a könnyű felszerelhetőség.

A Laser cég hazai forgalmazója ezután a hír után úgy döntött, hogy 20% kedvezményt biztosít mindazoknak, akik a Laser mellett döntenek és ezen felül még térítésmentesen fel is szerelik az X-Bike szervízben a kipufogót.

test_bandit_1250_motorrad_14_08_09_mail.pdf