Hírek
A plexik úgynevezett buborékos verseny formában készültek és iridium bevonatot kaptak, ezzel dobva fel motorunk és egyben javítva a szélvédelmet.
A normál 19.900.-Ft-os kisker ár helyett a készlet erejéig 9.900.-Ft-ért juthatsz hozzá!
Raktáron lévő plexik:
Kawasaki ZX6R 2005-2006, ZX6R 2007-2008
Suzuki GSX-R1000 2007-2008
Yamaha R6 2006-2007, R1 2004-2006, R1 2007-2008
Érdeklődj email-ben, vagy telefonon az X-Bike-nál.
30% kedvezményt biztosít licenccel rendelkező versenyzőknek a versenymotorjuk
még jobbá tételéhez szükséges alkatrészek árából az X-Bike!
Legyen az gyorsasági, krossz, enduro, quad vagy gyorsulási motor.
Goodridge fékcsőszettek, olaj-, üzemanyag-, víz-csövek
LSL verseny lábtartó szettek, kormányok, emelőszemek, tengelyvédők, kormánylengéscsillapítók
Wilbers lineális rugók, szelepelés, Eibach off-road rugók (+, -), kormánylengéscsillapítók
és komplett személyre szabott hátsó rugóstagok (ezeknél 15% a kedvezmény!)
Magura kormányok, befogók, Hymec hidraulikus kuplungok, fék-kuplung pumpák
Laser kipufogó dobok-rendszerek.
Pro-Bolt alu és titán csavarok és szettek, gyorscsatlakozók.
A részletekért, árajánlatért kérjük hívd a boltot, vagy írj üzenetet!
Az új 2011-s Kawasaki ZX10R modellhez több új kipufógóval is elkészült a holland LASER cég.
-Laser Works teljes verseny rendszer
-Laser Delta slip-on dob
-Laser sport összekötő, katalizátor kiiktató.
Az új Laser Delta slip-on dob a dual sound hangzással már rendelhető az új Kawasaki ZX 10R modellhez.
A maximális teljesítmény növekedés ezzel a homológ kipufogóval 3,5Le – 12,200-as fordulaton.
Ha kivesszük a db-killert akkor ez 4,2Le-vel lesz több a szériánál!
A Delta dob rendelhető teljes karbon vagy titánium karbon véggel.
Laser szintén ajánlja a katalizátor kiiktatót, amivel plussz 9,5Le nyerhető 8800-as fordulaton!
Delta Karbon slip-on 74.4005.K: 139.000.-ft
Delta Titánium karbon véggel 74.4005.U: 139.000.-ft
Katalizátor kiiktató: 35.000.-ft
Végül, de nem utolsó sorban a Laser teljes verseny rendszer a ZX10R-hez.
A maximális teljesítmény növekedés a teljes rendszerrel és a HotCam2 dobbal 16Le már 7300-as fordulaton!
Laser Works teljes titánium rendszer HotCam2 titán dobbal (92.40.20.T): 545.000.-ft
Laser Works teljes rendszer HotCam2 titánium dobbal (92.4020.I) 280.000.-ft
Az összes Laser termékből 20% kedvezményt biztosítunk a kedves vásárlónk részére és az ezzel a típussal versenyzőknek a rendszerekre 35% kedvezmény!
LSL Lifter – az emelő szem
Az elmúlt hónapban mutatta be az LSL új termékét az “LSL Lifter”-t. Ez a termék a lengővillára csavarva emelőszemkénk segít a hátsó emelő biztonságos használatához.
Az LSL “Lifter” kemény fekete műanyagból készül egy eloxált alu betéttel. A kialakításának köszönhetően segít, hogy könnyen a helyére kerüljön és a lengővillát ne karcolja meg az emelő.
A termék jelen pillanatban rendelhető arany, ezüst, antracit betéttel, de a közeli jövőben lesz piros és zöldre eloxált is! A rögzítés egyszerű a gyári rögzítési ponthoz a következő menet variációkban: M6, M8, M10 és M10 x 1.25.
További információkért és rendelésért lépjen kapcsolatba az LSL termékek hazai forgalmazójával az X-Bike-al!
Simán a kézbe – speciális érintés LSL kormányvéggel.
Egy évvel ezelőtt az LSL egy kombinált alumínium-gumi markolatot dobott a piacra. Most a markolathoz teljes mértékben passzoló kormánysúlyt szeretnénk bemutatni.
A markolatok és a súlyok gyönyörűen megmunkált felülete az eloxálás után ezüst, fekete és arany színekben kaphatóak. Az opciók 18mm az acél kormányokhoz és 14mm az alumínium kormányokhoz.
A súlya 85g és 35mm átmérőhöz 28mm hossz társul. A végén egy műanyag zárókupakkal, ami elrejti a rögzítő csavart.
Az ára 8900.-ft magában, de ha markolattal együtt rendeljük akkor csak 6500.-ft!
További információkért és rendelésért lépjen kapcsolatba az LSL termékek hazai forgalmazójával az X-Bike-al!
Egy vásárlónk küldte ezt az (pdf) irományt miután beépítettünk neki a BMW 1200GS ESA-ba egy Wilbers futóművet 35mm-s ültetéssel.
Jóval a kisker ár alatt 14900.- helyett csak 9900.- forintért lehet most megvásárolni a raktáron lévő CNC maró segítségével készült verseny tanksapkákat az X-Bike-nál! Kulcs nélküli kivitel, könnyebb a gyárinál, egyszerűbb a tankolás! Jelen pillanatban 3 csavaros Yamaha és 4 csavaros Suzuki van raktáron mindkettő feketére eloxálva.
A NitrOlympx után nem volt sok időm kipihenni magam, ugyanis csütörtök délután már Kunmadarason volt lehetőség tesztelni a motort a pénteki verseny előtt. Ahogy megérkeztem a pályára, rögtön neki is láttam a sátrak felállításának, nevezésnek, gépátvételnek, hogy legalább még egy futamot tudjak menni aznap. Már a naplementében, de ez végül is sikerült.
Sajnos a nitro rendszer beállítása még mindig nem volt jó, így leginkább azt próbálgattam.
Pénteken aztán felraktam egy nagyobb (48mm) karburátor sort, amivel érezhetően erősebb lett a gép, de még mindig csak szívó üzemmódban, mert a nitro-tól mindig betorpant és ez sok időbe került.
Péntek délután a döntőbe jutásért az olasz Davide Ricci-vel mentem, akitől 0,01 mp-el kaptam ki úgy, hogy én 0,1mp-el jobb időt futottam de az ő reakció ideje jobb volt, így a 3. helyen végeztem.
Szombaton aztán már úgy nézett ki, végre megtaláljuk a nitro beállítását, amivel akár 1mp-el is jobb időt tudtam volna futni, erre a rajt után összeakadt a váltó és úgy bent maradt az első sebességben, hogy ki se tudtuk venni.
Sok tapasztalattal zártam ezt az évet és 2011-ben a saját utamat fogom járni, mert az Olaszokra sajnos nem lehet számítani és ez nekem idén a bajnoki címembe került.
Egy nagyon jó hírről szeretnék beszámolni!
Az elmúlt hétvégén megrendezésre került 25. NitrOlympx versenyen Németországban a Pro Eleminator osztályban a 4. helyezést értem el!
Szerda este 10-kor tudtunk elindulni Pestről és reggel 10-re értünk a Hockenheim ringre.
Csütörtökön elintéztük a nevezést és a gépátvételt, majd felállítottuk a sátraink és kipakoltunk. Az első időmérő péntek reggel volt, ahol nitro nélkül csak kipróbáltam a motort. Ezután addig tologatták a mi csoportunk, míg nem tudtunk csak szombaton menni még egyet. Az elért időm alapján bejutottam a legjobb 16-ba, ahol egy német versenyzőt sikerült magam mögé utasítanom. A 4-be jutást a vasárnap délután eleredő eső akadályozta meg, ugyanis egy elég gyenge, régi motor ellen kellett volna szinte „csak” végig mennem a pályán és a 4-ben vagyok, de az idők alapján így is a 4. lettem!
Egy ilyen színvonalú versenyen még a legjobb 16 közé kerülés sem könnyű, de nekem egy kis szerencsével sikerült egy nagyon jó eredményt elérnem.
Szeretném megköszönni az összes támogatóm segítségét: X-Bike, Suzuki, Monster Energy, Mugen Race, Motul.
Remélem mindenki tudja, hogy az általunk forgalmazott Pro-Bolt cég támogatója a Moto2-ben versenyző Jack Jones, Antonio Banderas csapatának. A mellékletben találhattok két képet a Spanyol Gp-n tartott sajtótájékoztatóról Antonio-val.





