Hírek
Egy vásárlónk küldte ezt az (pdf) irományt miután beépítettünk neki a BMW 1200GS ESA-ba egy Wilbers futóművet 35mm-s ültetéssel.
Jóval a kisker ár alatt 14900.- helyett csak 9900.- forintért lehet most megvásárolni a raktáron lévő CNC maró segítségével készült verseny tanksapkákat az X-Bike-nál! Kulcs nélküli kivitel, könnyebb a gyárinál, egyszerűbb a tankolás! Jelen pillanatban 3 csavaros Yamaha és 4 csavaros Suzuki van raktáron mindkettő feketére eloxálva.
A NitrOlympx után nem volt sok időm kipihenni magam, ugyanis csütörtök délután már Kunmadarason volt lehetőség tesztelni a motort a pénteki verseny előtt. Ahogy megérkeztem a pályára, rögtön neki is láttam a sátrak felállításának, nevezésnek, gépátvételnek, hogy legalább még egy futamot tudjak menni aznap. Már a naplementében, de ez végül is sikerült.
Sajnos a nitro rendszer beállítása még mindig nem volt jó, így leginkább azt próbálgattam.
Pénteken aztán felraktam egy nagyobb (48mm) karburátor sort, amivel érezhetően erősebb lett a gép, de még mindig csak szívó üzemmódban, mert a nitro-tól mindig betorpant és ez sok időbe került.
Péntek délután a döntőbe jutásért az olasz Davide Ricci-vel mentem, akitől 0,01 mp-el kaptam ki úgy, hogy én 0,1mp-el jobb időt futottam de az ő reakció ideje jobb volt, így a 3. helyen végeztem.
Szombaton aztán már úgy nézett ki, végre megtaláljuk a nitro beállítását, amivel akár 1mp-el is jobb időt tudtam volna futni, erre a rajt után összeakadt a váltó és úgy bent maradt az első sebességben, hogy ki se tudtuk venni.
Sok tapasztalattal zártam ezt az évet és 2011-ben a saját utamat fogom járni, mert az Olaszokra sajnos nem lehet számítani és ez nekem idén a bajnoki címembe került.
Egy nagyon jó hírről szeretnék beszámolni!
Az elmúlt hétvégén megrendezésre került 25. NitrOlympx versenyen Németországban a Pro Eleminator osztályban a 4. helyezést értem el!
Szerda este 10-kor tudtunk elindulni Pestről és reggel 10-re értünk a Hockenheim ringre.
Csütörtökön elintéztük a nevezést és a gépátvételt, majd felállítottuk a sátraink és kipakoltunk. Az első időmérő péntek reggel volt, ahol nitro nélkül csak kipróbáltam a motort. Ezután addig tologatták a mi csoportunk, míg nem tudtunk csak szombaton menni még egyet. Az elért időm alapján bejutottam a legjobb 16-ba, ahol egy német versenyzőt sikerült magam mögé utasítanom. A 4-be jutást a vasárnap délután eleredő eső akadályozta meg, ugyanis egy elég gyenge, régi motor ellen kellett volna szinte “csak” végig mennem a pályán és a 4-ben vagyok, de az idők alapján így is a 4. lettem!
Egy ilyen színvonalú versenyen még a legjobb 16 közé kerülés sem könnyű, de nekem egy kis szerencsével sikerült egy nagyon jó eredményt elérnem.
Szeretném megköszönni az összes támogatóm segítségét: X-Bike, Suzuki, Monster Energy, Mugen Race, Motul.
Remélem mindenki tudja, hogy az általunk forgalmazott Pro-Bolt cég támogatója a Moto2-ben versenyző Jack Jones, Antonio Banderas csapatának. A mellékletben találhattok két képet a Spanyol Gp-n tartott sajtótájékoztatóról Antonio-val.
A Wilbers-Witec-BMW csapat egy valenciai és egy lausitzringi teszttel készült fel az IDM szezonra, de magyar motorosuknak, Rosivall Ágostonnak a német bajnokin felül az Endurance világbajnokságon is helyt kell állnia az idén.
Az IDM superbike bajnokságban a BMW és a Wilbers által támogatott német csapat csupán két tesztet abszolvált a szezon első versenye előtt: egyszer valenciában, nemrég pedig a Lausitzringen kaptak lehetőséget a pilóták – a 26 éves német reménység Phillip Hafeneger, a lengyel bajnok Ireneusz Sikora és Rosivall Ágoston kis hazánk tapasztalt Endurance vb menője és Ducati kupa bajnoka – hogy megismerkedjenek az új S1000RR-rel, a Pirelli gumikkal és úgy egyáltalán az egész felszereléssel, kipörgésgátlóstul, Wilbers futóművestül.
Kétszer két nap nem sok, Ágostonnak és csapattársainak mégis összesen ennyi idő jutott a BMW-n a szezon előtt. Az első próbák alkalmával Ágó a Pirelliket tanulta: “A visszajelzései teljesen mások, mint az általam eddig használt Dunlopoknak… meg kell szoknom őket, illetve a futómű alapbeállítását is be kellett lőniük.” . – mesélte nekünk Ágó. Az első spanyol tesztnapot relatív elégedettséggel zárta a magyar, de a másodikban esett két könnyűt. Egyik alkalommal sem esett baja a 26 éves magyar tehetségnek, sőt, talán csak még eltökéltebb lett tőlük.
“A valenciai tesztet a csapaton belül utolsó idővel zártam, de ha nincs az az utolsó esés, tudom, hogy a második napra tartogatott vadonatúj szett gumival megcsíphettem volna őket. Most motoroztam először a superbike Pirelli slickekkel, ennek ellenére tudtam a Wilbers futómű beállításainak finomítására is koncentrálni, de mielőtt még egy időre válthattam volna az egész napos munka eredményeit, egy ártalmatlan, teszteléssel együtt járó technikai malőrből adódó lowside áldozata lettem. Szerencsére nem sérültem meg, és elmondhatom, hogy a két esés ellenére jó úton járok, nagy önbizalommal várom a tesztet a Lausitzringen április elején!
Ami jött is, egy kellemetlen meglepetéssel: még a Lausitz-ot sokszor megjárt Hafeneger is meglepődött a pálya állapotán: “Ezekre a hatalmas göröngyökre nem emlékeztem tavalyról.” – kommentálta a rumplikat a német. Ágostonnak is meggyűlt a baja a pályával, nem találták azt a beállítást a Wilbers-eken, ami elviselhetővé tudta volna tenni a Lausitzring szinte már szántáshoz is hasonlítható féktávjait, íveit. “A motor hátuljával minden oké, de az eleje még nem tökéletes, főleg itt, erre a pályára különösen nehéz jól beállítani az első futóművet.”
Csapaton belül Ágó ezúttal középre került: “Hafenegertől kaptam majdnem kettőt [másodpercet], de a Sikorának adtam 2,2-őt.” – összegezte nekünk Ágoston a számára utolsó szezon előtti tesztet. Hafeneger és a lengyel elméletileg kap még egy tesztlehetőséget a csapattól Oscherlebenben az április 25-én rendezett lausitzi első IDM futam előtt, de Ágónak egyéb elfoglaltságai lesznek most hétvégén…
Le Mans-ban elrajtol ugyanis a 2010-es Endurance Világbajnokság most hétvégén, ahol Rosivallt egy felkészített BMW S1000RR superbike várja, nem ugyanaz, amivel az IDM-en indul. Kis segítség a két csapat párhuzamos “leküzdésében” Ágónak Thomas Eckhard személye, aki az IDM és az Endurance csapatban is szerepet vállalt, mint technikai direktor.
Jó hírem van! Új BMW-Wilbers csapat indul a német Superbike bajnokságban egy magyar pilótával aki nem más, mint Roziváll Ágoston!
A Wilbers-nél már hetekkel ezelőtt elkezdődött a fejlesztő munka, ami egy Valencia-i teszteléssel fog folytatódni. Ágoston végre egy a teljesítményéhez méltó csapatban kapott lehetőséget, ahol bizonyíthatja tehetségét. Benny Wilbers múlt héten személyesen faggatott Ágostonnal kapcsolatban, nagyon bíznak benne és remélik pár meglepetést fog okozni a nagyon színvonalas mezőnyben. A csapat feladata a következő évek fejlesztéseinek tesztelése is, amik akár az utcai modellben is megjelenhetnek!
Akár az sem kizárt, hogy 1-2 versenyen itthon is indulhat az IDM-s motorral Ágoston, válaszolta kérdésemre Benny.
Ezek után nincs mit tenni, csak várni az első megmérettetést Április 23-25.-én Lausitz ringen.
A közös X-Bike-[MI] nyereményjáték harmadik és egyben utolsó fordulóján egy 25.000 forint értékű Pro-Bolt vásárlási utalvány nyerhettek. A határidő hétfő.
Az X-Bike és a [motorinfo.hu] közös nyereményjátékának novemberi, második fordulóján Dani nevű kedves olvasónkat és RS125-ös Apriliáját örvendeztethettük meg egy új Goodridge fém fékcső szettel. A játék utolsó felvonásában egy Pro-Bolt vásárlási utalványt sorsolunk ki.
Az e-havi nyeremény -amiért ringbe szállhattok- egy 25.000 forint értékű Pro-Bolt vásárlási utalvány lesz. A brit gyártó szortimentjében megannyi alumínium, ergal, acél és titániumból készített csavar, anya, gyorszár, gyorsrögzítő és még rengeteg egyéb rögzítő-miegymás található. A szerencsés nyertes választásán múlik majd, hogy milyen motorhoz és milyen terméket választ.
Az alább olvasható három kérdés általad helyesnek vélt válaszát jövő hétfő (december 21.) délig küldd el az info@x-bike.hu címre, a helyes megfejtést beküldők közül az X-Bike még aznap kisorsolja a nyertest, így a szerencsés megfejtő vadonatúj csavarszettje (vagy huszonötezer forint értékig bármi, ami Pro-Bolt) még a karácsonyfa alá is beférhet. Pro-Bolt Nyereményjáték 2009 – A kérdések
1. Melyik csapat használja a Pro-Bolt termékeit?
- A: Ten Kate Honda
- B: AC Milan
- C: Magyar Vízilabda válogatott
- D: Chicago Bulls
2. Miből nem készít csavarokat a Pro-Bolt?
- A: Titánium
- B: Alumínium
- C: Rozsdamentes acél
- D: Műanyag
3. Melyik nem Pro-Bolt termék?
- A: Bukógombák
- B: Anyák
- C: Gyorszárak
- D: Csavarok
Tehát a helyesnek vélt válaszok betűjét küldd az info@x-bike.hu címre december 21. délig! Élő email címet használj, hiszen azon fognak értesíteni, ha nyertél. A sorsolás eredményét keressétek a [motorinfo.hu]-n! Mindenkinek sok szerencsét!
Megvan a 2. Motorinfo – X.Bike játék nyertese:
Szlavinics Dániel, Pécsről.
A nyereményéhez gratulálunk!
Kisérd figyelemmel az X-Bike weboldalát és játsz, hogy esélyed legyen a következő játék megnyerésére!
Újabb eredményes díjátadón van túl az idén alakult Suzuki Dragbike team!
Az elmúlt szombaton került megrendezésre a Magyar Motorkerékpár Szövetség (MAMS) évvégi díjátadója, ahonnan a csapat tagjai csak a legnagyobb kupákat hozták el miután amelyik kategóriában elindultak ott bajnokok is lettek!
Sziklai Feri 900+ top, Szürszabó Levente Superstreet és Borsay Szabolcs a Competition kategóriában nem talált legyőzőre az évvégi összetett eredménylistában!
Ezen kívül a csapat megnyerte az éves összetettet a csapatok közötti versenyben is!
Köszönjük a támogatók egész éves segítségét, akik nélkül nem lehetett volna ilyen eredményes a csapat: Suzuki, X-Bike, Shoei, Berik, Hyperteam, Bearings, Tecnogio, WM Dragracing.