1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
Minden úton otthon vagyunk!
1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
Minden úton otthon vagyunk!

Hírek

Borsay Szabolcs: Hetes időket szeretnék menni, majd meglátjuk, mire lesz elég

Éppen május elsején debütál új csapatában, a Tomracing Motorsport Team-ben Borsay Szabolcs. A korábbi magyar bajnok, 2002-ben Guinness rekordot felállító – 200,78 km/óra végsebesség menetiránynak háttal ülve a motoron – dragversenyzője Kunmadarason kezdi meg szereplését a 2013-as Dragbike Magyar Köztársaság Bajnokság Competition kategóriájában. Szabolcs helyezésben nem tűzött ki maga elé számszerű elvárást, ugyanakkor abban bízik, hogy képes lesz hetes időket menni a ¼ mérföldes (402,33 méter) távon. Csapatfőnöke, Miklósy Tamás szerint, ha a technika ördöge nem babrál ki versenyzőjével, akkor a meglévő tudása és rutinja nagyon messzire repítheti Szabolcsot.

Borsay Szabolcs: „Az idei évben egy teljes szezont versenyzek végig a Magyar Köztársaság Dragbike bajnokságának Competition kategóriájában. A kunmadarasi szezonnyitón a tavalyi motorommal indulok, ami komoly fejlesztésen esett át: egy új, 1640 köbcentis Suzuki blokk került a régi helyére, amely közel 330 lóerős teljesítményre képes. Műszakilag teljesen fel lett újítva a motor, az utolsó finomhangolásokat is befejeztük időre. Azt viszont nagyon sajnálom, hogy nem tudtuk fékpadozni, de szerencsére a május elsejei futam előtt lesz egy teszt, ahol végre kipróbálhatom, mire képes a gép. A helyezésemet illetően számszerűleg most nem tűztem ki semmilyen célt magam elé, de nagyon bízom abban, hogy képes leszek hetes időket menni. Ha ez sikerül, majd meglátjuk, hogy mire lesz mindez elég.”

Miklósy Tamás: „Szabolccsal együtt én is nagy reményekkel és kíváncsisággal várom a szezonnyitó versenyét, mert egy új motorral versenyez az idén, amit sajnos még sem kipróbálni, sem tesztelni nem volt ideje. Mindenesetre tisztában vagyok Szabolcs képességeivel, ezért ha a technika is úgy akarja, akkor nemcsak izgalmas, de eredményes is lehet az első idei megmérettetés számunkra. Persze technikai sportnál a siker és a kudarc mindig egy hajszálon múlik, ezért elsődleges cél, hogy az új motor megbízható és versenyképes legyen. Ha ez meg van, akkor Szabolcs rutinja jó alap, hogy az év végére szép eredménynek örülhessünk közösen.”

Az X-Bike által támogatott Tomracing Motorsport Team részt vett a Mozgásjavító Gyermekközpontban tartott rendezvényen:

A Tomracing Motorsport Team egy mindenki számára felejthetetlen délutánt töltött el a Mozgásjavító Gyermekközpontban – Miklósy Tamás csapatfőnök szerint az egész szezonra elég erőt meríthetnek a gyerekek fogadtatásából, ragaszkodásából

Gyutai Adrián: „Ilyen szeretetet nem sok helyen kap az ember”

Az összefogás valami jó ügy érdekében mindig követendő cselekedet. Ám ha mindez mozgássérült és mozgásszervi fogyatékos gyerekek részére szerez feledhetetlen, boldog pillanatokat, az akció valóban valami egészen nemes cselekedetté változik. A Tomracing Motorsport Team tagjai – Miklósy Tamás, Gyutai Adrián, Borsay Szabolcs, Radák „Radír” János és Csutak Péter –, a Hungaroring Sport Zrt., a Groupama Garancia Vezetéstechnikai Centrum, valamint a világ egyik legjobb triálosa, Hegedűs László közösen csalt mosolyt, és ajándékozott egy életre szóló élményt majd száz gyermeknek a budapesti Mexikói úton található Mozgásjavító Gyermekközpontban.

Egy egész délután barátkozhattak a kicsik, és a valamivel nagyobbak a kiállított motorkerékpárokkal, beülhettek „Radír” több mint 500 lóerős Nissanjába, végigizgulhatták és tapsolhatták Hegedűs László lélegzetelállító mutatványait, ugrásait, illetve Palágyi István, a Hungaroringen található tanpálya munkatársának segítségével elmélyítették magukban a balesetmentes közlekedés legfontosabb szabályait.
„Számomra sosem kérdés, hogyha ilyen helyre hívnak, igent mondok a felkérésre. Rendkívül boldog vagyok, hogy örömet szerezhettem ezeknek a gyerekeknek, akik igencsak megmozgattak a kéréseikkel” – ecsetelte a délután tán legnépszerűbb sportembere, Hegedűs László, aki elképesztő triálos show-t varázsolt az intézmény udvarára „néhány raklap” segítségével. A rendkívül aktív és láthatóan boldog gyermek szeme akkor is kikerekedett, amikor a motorok mellett „Radír” Nissanját is beindították, de már az is hatalmas élmény volt számukra, amikor ezekre a technikai csodákat néhány percre birtokba vehették. Felültek rájuk, beszálltak a volán mögé, és azokban a pillanatokban ők maguk is versenyzőkké váltak.
A rendezvény társházigazdája, a többszörös paralimpiai ezüstérmes, Európa-, és világbajnok vívó, Dani Gyöngyi szerint vendégeik egy életre szóló élményt nyújtottak a gyerekeknek.
„Nagyon köszönöm, hogy elfogadta a csapat a meghívásunkat. Valamennyien példaképekké váltak a gyerekek szemében, akik nagyon élvezték az együtt töltött órákat. Ráadásul itt szinte valamennyi iskolai korosztállyal találkozhattak, hisz ez az egyetlen ilyen létesítmény Magyarországon, ahol mozgássérült és mozgásszervi fogyatékos gyerekeket oktatnak az általános iskola kezdetétől az érettségi vizsgáig” – fogalmazott Dani Gyöngyi.
A Tomracing Motorsport Team versenyzőjének, Gyutai Adriánnak szinte egy perc nyugta sem volt, ugyanis a gyerekek nemcsak a motorjára, korábbi élményeire voltak kíváncsiak, hanem a kvízfeladatok megoldásához és a rajzok elkészítéséhez is segítségül hívták.
„Engem még ilyen szeretettel nem sok helyen fogadtak. Ez a rendezvény rádöbbentett arra, hogy van olyan eset, ahol egy mosoly, egy simogatás mindennél többet ér. Úgy érzem, ezektől a gyerekektől mi sokkal többet kaptunk ezen a délutánon, mint amit mi valaha is adni tudunk nekik” – árulta el a 2012-es szezon Alpok-Adria bajnoka.
Az intézmény igazgatója, Locsmándi Alajos azt emelte ki, hogy a tanulóihoz olyan sportolók jöttek el, akiknek versenyeire ők maguk vélhetően sosem jutnak el, legfeljebb a televízió képernyőjén keresztül találkozhatnak velük.
„Nem gondolom, hogy a mi gyermekeinknek nem jár ez az élmény, éppen ezért nagyon hálás vagyok vendégeinknek, hogy a technikai sportok izgalmát, a gyönyörű autókat és motorokat elhozták hozzánk. Olyan lelki többletet kaptak most a gyermekek, amiből sokáig táplálkozhatnak, és a mosolyuk önmagáért beszél” – jelentette ki az igazgató.
A Hungaroring Sport Zrt. és a Groupama Garancia Vezetéstechnikai Centrum a játékos foglalkozások és a színháztermi bemutatón kívül még egy nagy meglepetéssel is készült.
„Számunkra a mozgássérültek, illetve a mozgásszervi fogyatékos gyermekek és felnőttek ugyanolyan fontosak, mint az épek, éppen ezért a tizenöt éves Tanpálya ebben az évben számukra külön kurzusokat szervez a balesetmentes közlekedés jegyében. Nagyon örülök annak, hogy a kicsiknek sikerült egy szép délutánt szereznünk” – mondta Gazsi Júlia, a Hungaroring Sport Zrt. vezérigazgató-helyettese, aki a cég nevében számos kisebb ajándék mellett nyolc darab, két napra szóló belépőt ajánlott fel a május 4-5-i WTCC világbajnokság mogyoródi futamára, melyhez a szombati napra érvényes paddock belépők is jártak.
A gyerekek és szüleik csillogó szemmel vették tudomásul a jó hírt, hiszen valamennyien szurkolnak Michelisz Norbertnek, a sorozat tavalyi privát világbajnokának. És hogy kik láthatják élőben Norbit versenyezni?
„Jelenleg is zajlanak tanulmányi és sportversenyek intézményünkben, és ezek legjobbjai nyerhetik meg a felajánlott belépőket. Hiszek abban, hogy feledhetetlen családi programban lesz részük azoknak, akik május első hétvégéjét a Hungaroringen tölthetik” – árulta el Locsmándi Alajos igazgató.
A rendezvény ötletgazdája, a Tomracing Motorsport Team tulajdonosa elmondta, ilyen fogadtatásban még egyiküknek sem volt része, és biztos abban, hogy nemcsak a gyerekeknek, hanem nekik is egy életre szóló élményt jelentett az itt eltöltött pár óra.
„Nagyon jól éreztük magunkat, és csak köszönettel tartozunk az intézmény vezetőinek és a gyerekeknek, hogy ilyen pozitív élményben lehetett részünk. Egy biztos, mostantól pár dolgot átértékelünk magunkban, és ebből a találkozásból erőt merítünk az előttünk álló nehézségek leküzdéséhez. Ha lesz rá módunk, és újra meghívnak minket, boldogan visszatérünk” – közölte Miklósy Tamás.

Wilbers ESA K1600GTL

Elkészült az ország első Wilbers ESA rugóstagokkal szerelt BMW K1600GTL modellje.

Már több BMW GS 1200 ESA-s motort készítettünk Wilbers futóművel, de a K-s szériából ez volt az első, egy K1600GTL.

Nem volt egyszerű feladat, de végül minden a helyére került, így reméljük a tulajdonos is boldog lesz a 30mm-es ültetés adta nagyobb biztonságnak és a pontosabb, precízebb futóműnek köszönhetően.

Tisztelt Ügyfeleink!

Szeretnénk felhívni a vállalkozó szellemű fiatalok figyelmét, hogy a Német LSL és Magura márkanév és az általuk gyártott alkatrészek formája le van védve az egész világra, így azok használata, másolása, gyártása és árusítása törvénybe ütköző cselekedet.

Amennyiben ilyennel találkozunk úgy a gyártónak és a forgalmazónak is számolnia kell a jogi következményekkel.

Tisztelt Ügyfeleink!

Weboldalunkon megújult az LSL árlista, mostantól a friss árakat láthatjátok a teljes táblázatokban.

Minden modell megtalálható évjárat és típuskód alapján.

Információkkal kapcsolatban érdeklődj telefonon, e-mailben, vagy gyere be személyesen a boltba.

Wilbers BMW ESA rugóstagok

A BMW gyár az ESA futóművel rendelkező modelljeit nagy sikerrel értékesíti az egész világon. 2005-óta ajánlják különböző modelljeiket külön opcióként választhatóan ESA futóművel. Az ESA rendszer (Elektronic Suspension Adjustment – elektromos rugóstag állítás) lehetővé teszi a motor vezetőjének, hogy akár menet közben is 3 fokozatban módosíthassa a futómű beállítását az útviszonyoknak megfelelően. Azért szükség ez az elektromos rendszer, mert így nem okoz több problémát a futómű egyszerű beállítása a pilóta súlyához akár könnyű, vagy nehéz.

2010-ben a Wilbers mérnökei megalkották az új rugóstagokat a BMW ESA rendszeréhez.

Lehetőség van a világ legjobb egyedileg készített WILBERS rugóstagjainak és a BMW ESA rendszerének az összeépítésére, így megalkotva a tökéletes végeredményt. A Wilbers rugóstagjait választhatod a gyári rugóstagoknak megfelelő hosszúságban, vagy felár nélkül kérheted akár 80mm-es ültetéssel is! A személyes adatok megadásával minden esetben egyedileg készülnek el a Wilbers rugóstagjai, az ültetéssel pedig lehetősége van az alacsonyabb pilótáknak is a talaj biztonságos elérésére. A Wilbers figyelembe veszi minden kérésed amikor elkészíti Neked a személyre szabott teleszkópokat és azt is, hogy a kormányon elhelyezett ESA állító modult ne kelljen nélkülöznöd és az az új egyedileg készített rugóstaggal még kitűnőbben működjön!

A WESA rugóstagok a következő BMW modellekhez rendelhetőek jelenleg:

  • R1200R 2006-tól, rendelhető gyári hosszúságban, vagy 30mm-es ültetéssel
  • R1200GS 2006-tól, rendelhető gyári hosszúságban, vagy 35mm-es, vagy 65mm-es ültetéssel
  • R1200GS Adventure 2006-tól, rendelhető gyári hosszúságban, vagy 15mm-es, vagy 50mm-es, vagy 80mm-es ültetéssel
  • R1200RT 2005-2009, rendelhető gyári hosszúságban, vagy 40mm-es ültetéssel
  • R1200RT 2009-től, rendelhető gyári hosszúságban, vagy 20mm-es, vagy 40mm-es ültetéssel
  • K1600GT/GTL 2011-től, rendelhető gyári hosszúságban, vagy 30mm-es ültetéssel

Wilbers vezérlőegység az ESA rugóstagokhoz

A Wilbers csapata megoldást kínál a meghibásodott gyári BMW ESA vezérlőegységére. Némely esetben a gyári rugóstagok aljára épített vezérlőegység a korrózió, vagy külső mechanikai sérülés miatt tönkremehet. Amennyiben a gyári BMW alkatrész cseréje szükségessé válik, az egy nagyon költséges megoldás, különösképpen akkor, ha a motor már nem garanciális.

A WESA rugóstagok fejlesztése közben a Wilbers csapata észrevette, hogy a gyári vezérlőegység a vezetékek mellett könnyen beázik, ez a rendszer teljes meghibásodásához vezethet. A fejlesztőmérnökök segítségével megtalálták a legideálisabb megoldást a problémára, az elektromos motor pótlására.  Figyelembe véve a gyári alkatrész gyenge pontját új vezérlő egységet építettek, melyet jobb szigeteléssel láttak el és a gyári alkatrészhez viszonyítva kedvezőbb árral kínálják a BMW modelljeihez.

Információkkal kapcsolatban érdeklődj telefonon, e-mailben, vagy gyere be személyesen a boltba.

Magura 2012 promó videó

Elkészült a Magura 2012-es promo videója, kérlek nézzétek szeretettel:

Pro-Bolt csavarok, csavarszettek kedvezménnyel!

A Pro-Bolt a világon elsőszámú választás, ha csatlakozók-csavarok illetve
alumínium kiegészítőkről van szó.
A választékuk egyszerűen óriási – a több, mint 18.000 alkatrésszel – a
titánium, a rozsdamentes acél és alumínium kínálattal.
Az összes Pro-Bolt terméket a legjobb minőségű anyagokból gyártják a
kifogástalan végső minőség érdekében.

A Pro-Bolt a kittek királya!

A Pro-Bolt kínálatában van a világ legtöbbféle csavar kittje, lehet az
alumínium, rozsdamentes acél, vagy titánium.
Találsz blokk-, tanksapka-, idom-, plexi-, lánckerék-szetteket és
kiegészítőket alumíniumból, villahíd-, féktárcsa-, féknyereg-, lábtartó-,
váz-, tengelyanya-, futómű-szetteket és egyéb kiegészítőket rozsdamentes
acélból és titániumból.
A Pro-Bolt alumínium, roszdamentes és titánium csavar szetteket gyárt utcai
motorkerékpárok, gyorsasági-,  krossz-, triál-, enduromotorok, robogók és
kerékpárok számára.
A Pro Bolt típusspecifikus csavarszettekkel tedd egyénivé a motorod. Ahhoz,
hogy a motorkerékpárod egyedi külsőt kapjon, használd a Pro-Bolt termékek
széles választékát!
A Pro-Bolt csavarszettekel nem csak a motorod megjelenésén dobhatsz nagyot,
hanem súlyán is spórolsz!

Ezekhez a csavarkittekhez most 30% kedvezménnyel juthatsz hozzá 2012 December
31-ig az X-Bike-nál!

Az idény véget ért bár, és sportsikerekben nem bővelkedett, a végére sikerült beiktatni egy meglepetést.

A versenyszezonnak vége, de ha eredményekben nem is volt olyan gazdag, mint amit már megszokhattatok tőlem, az év utolsó versenyére mégis szolgálhattam egy nagy meglepetéssel. A világon első alkalommal csináltunk két személlyel egy Pro Stock dragbike-on gyorsulást Vangel Andi playmate-tel!

Mivel életében most első alkalommal ült motoron, nem teljes gázzal rajtoltam és a kuplungot sem dobtam el, csak ráengedtem de így is 9,9 mp alatt teljesítettük a 402 méteres versenytávot, ami úgy gondolom, nagyon jó időnek mondható. Mivel jól összebarátkoztunk, több közös ötletünk is lett a jövőt illetően.

A nagyobb sportsikerek sajnos azért nem jöttek, mert az idei évre egy teljesen új versenymotort építettünk, ami rengeteg időbe és pénzbe került. A technika akár az Európa-bajnokságon is megállná a helyét, de ennek a beállítása rengeteg időt, pénzt igényel, és mi csak a szezon végére találtuk meg azokat a beállításokat, amivel jól működik.

A tél folyamán nagyobb sűrítéssel (17:1) és pár új alkatrésszel több lóerőt fog tudni a motor, így talán az Eb-n is felvehetjük a versenyt a legjobbakkal!

BMW K1600GT teszt, beépített Wilbers rugóstagokkal.

Szöveg: Oncsik Zoltán, Superbike magazin
Nem csak a sportmotorok futóművét érdemes optimalizálni ugyanis a biztonság
és a kényelem egy túrán sem elhanyagolható előnyt jelent! A BMW legnagyobb
cirkálóját a K1600GT fésülték át a Wilbers fiúk, amiben az a legnagyobb
okosság, hogy eddig elektromos futóművel szerelt motorba senki nem tudott
belenyúlni. Mostantól már ez sem tabu. A kérdés vajon jobb lett a csatahajó?

Amikor eldöntöd végre, hogy a futóművedet magadhoz hangolod, akkor jársz a
legjobban, ha mindezt egy szakemberre bízod. Olyanra aki ismeri az utat az
erdőben, egyedül ugyanis nagy valószínűséggel eltévedsz. Jó tudni ez a
változtatás nem csak sportmotoron lehet fontos, de még a túragépeken is.
Amikor hétvégén kénytelen vagy a teljes menetfelszerelés mellet az asszonyt
is magaddal vinni, akinek láthatóan nagyobb a kofferja mint a motorodé (vagy
a 20 éves szeretődé) az első kanyarban ismét elgondolkozol, vajon jó ötlet
volt ez az utazás?

Ráadásul ha szereted a kicsit lendületesebb stílust, akkor már tényleg
érdemes elgondolkodni a futómű átalakításán. Normál körülmények közt a gyári
holmi is megállja a helyét, de hamar eléri a határait. A futómű guruk épp
ezért személyre szabott rugókkal és sokkal finomabb csillapítással
operálnak. Létezik más módszer is ezek a progresszív rugók, ami a terhelés
függvényében egyre jobban bekeményedik, viszont normál állásban finomabban
reagálnak, ez a legolcsóbb megoldás.

A BMW K 1600 GT esetében más a szitu! A gyári ESA elektonika megmarad, a
rugó és a csillapítás helyét viszont egy komplett Wilbers cucc váltotta le.
A kipróbált motor futóműve nem csak azért lett átalakítva, hogy jobb legyen
az eredetinél, de itt fő szempont a magasság megváltoztatás volt.
Valószínűleg egy alacsonyra sikeredett Német polgártárs lába nem ért le a
cuccról, de nem akart lemondani a K1600GT által nyújtott élvezetről, ezen
apró fogyatékossága miatt!

Amikor átvettem a motort Wilberséknél mondta is a kolléga, hogy képes leérni
a közép sztender a leültetés miatt (a Wilbers ajánlata szerint legjobb ha
le is szereli az ember!)! Ha így van, akkor egy rögtönzött bemutatóval le is
ellenőriztem mindjárt ott az ajtóban lévő szűk helyen fordulva körbe-körbe
néhányat a rettenetesen nagy géppel, úgy ahogy tanultam az eltolásos
módszert a BMW-vezetéstechnika tréningen. Mindezt persze hangos lábtartó
karistolás kíséretében képzeld el! Az ürgének, vagy nevezzük inkább
Jürgennek, arcára fagyott a mosoly. Borsay Szabi nyugtatgatta a
fiatalembert, ne aggódjon ez a foglalkozása a srácnak, nem fogja földhöz
verni a vasat! Letörölte az izzadság cseppeket a homlokáról és bizonytalan,
vagy inkább kényszeredett mosollyal az arcán, utamra engedett! Még jó, hogy
a lendületesebb manővereket nem látta, mert így sem volt biztos benne vajon
egy darabban hozom vissza a nem kis értéket képviselő motort?

A nagy súly és a még nagyobb erő, igen csak próbára teszi egy motor
futóművét, a K1600GT esetében pedig mindkettőből akad nem kevés.
Amikor teszteltem a gyári vasat némi hullámzást lehetett tapasztalni,
miközben sportosan terelgettem a Szigetszentmiklósi Tesco perkolójából
kialakított versenypályán a helyi biztonsági őrök legnagyobb örömére.
Jól fordult, de határozottan pumpált kigyorsításon, valószínűleg a
csillapítás nem bírt megbirkózni a motor súlyának tehetetlenségével!
Az ESA rendszer azonban segített a dolgon, de egy idő után viszont már ez
sem jelentett megoldást, ugyanis egyre jobban belelendűltem a dologba.
Ugyanez a helyzet a befelé kanyarodáskor is, pedig ez a futómű rendszer nem
tud összeülni. Ennek ellenére hintázni tud féktávon. Persze nem erre lett
kitalálva, de ha már úgy megy, mint egy versenymotor és úgy is lassít, akkor
nem baj ám, ha tud úgy is fordulni is! Nem igaz?

A Wiberses gép alacsonyabbra tette a szabad magasságot, ezért a monumentális
motor ennek a változásnak köszönhetően sokkal barátságosabb érzést keltett
bennem. Ez különösen a nagyon lassú városi poroszkálás közben volt szembe
ötlő. Kevésbé volt „billegális”
az autók közti manőverezés közben, az már csak a hab a tortán, hogy ha le
kellet tenni a lábam, akkor az le is ért, végre már nekem is! Ez egy plusz
kellemes feelinget adott, különösen ismerve a motor súlyát.
Ezzel a vassal, így bevállalnám a BMW vezetéstechnikai tréninget, mert tuti,
hogy a legszűkebb feladat sem lenne vele megoldhatatlan. Ebben tényleg
sokkal jobb lett, mint a gyári.

Alap beállításon vagyis normál fokozatban is feszesebb a cucc ezért nem
érdemes egyedül poroszkálva sport fokozatba tenni, még kanyargós úton sem!
Esetleg talán akkor tenném át, ha véletlenül versenyeznem kellene vele, mert
mondjuk megkergetne egy kék lámpás boxermotoros.
Egy kövér gáz az autópályán és sosem találkozunk, de ha ez egy szerpentinen
jönne össze, akkor ám legyen, kapcsolnék egyet.

Viszont, ugyanezt a nyugodt stabilitást szeretnénk élvezni a teljes
menetfelszereléssel együtt is, akkor érdemes a teljes terhelésre kitalált
fokozatba áttenni a WESA rendszert nem elírás, ugyanis ennek a futóműnek ezt
a nevet adták (WILBERS ESA)!
Mivel, hogy neve van a gyereknek ez előre vetíti a jövőt! Az olyan modellek
melyek gyárilag nem elektronikus futóművel készülnek, a Wilbers elkészíti
hozzá ezt a rendszert. A Wilbers és a BMW közti titkos paktum valószínűleg
azért jött létre, mert a BMW-s versenycsapat és a Wilbers szorosan együtt
működik! Így a BMW profitál hihetetlenül jó eredményeket produkáló
csapatból, például pont akkor érkeztünk meg amikor kipakolt az IDM-es BMW
különítmény, vagy öt darab BMW S 1000RR-t, amivel elhozták az első és a
második helyet, de még a velük motorozó lány sem ment rosszul, pontot
szerezve az IDM-ben! Na ez a nemsemmi mondanánk itthon erre (Mondjuk a lány
inkább egy fiúra hasonlít)! Viszont a németek ilyen eredmények láttán
valószínűleg keveset fognak hezitálni, milyen sport motort vásároljanak
maguknak. A Wilberszék pedig egy a BMW-hez hasonló rendszert tudnak
bepakolni akár egy sportmotorba is, ugyanis a Ducati Panigale bizonyítja, ez
lesz a jövő! Szóval jól jár mindenki ezen az együttműködésen!

A BMW K1600GT tervezésekor mindezek mellett a négysebességű stabilitás
elérése lényeges szempont, mivel mégis csak egy túramotorról lenne szó nem
egy kanyarvadászról. A Leültetés ezen a területen is hasznosnak bizonyult
(bár utálom ezt leírni, mert mindenki csak ezt tudja mondani), olyan, mint ha
sínen menne! Mi legalább le is fényképeztük miközben sínen megy! A
stabilitás egyértelműen jobb, nem véletlenül építik a sportkocsikat is
alacsonyra.

Egy ilyen komplett rendszer nem egy olcsó mulatság, de úgy gondolom a BMW
K1600GT sem az, így aki ilyen motort szeretne, nem fogja sajnálni a pénzt
arra, hogy a motorja még használhatóbb legyen! Persze inkább így mondom,
hogy mindenki értse! Ha van annyi lóvéd hogy kiszard a BMW árát, ne legyél
tróger és vedd meg hozzá az elérhető legjobb futóművet! Ha pedig nem nőttél
meg rendesen nem kérdés mi a megoldás, nem egy gólyaláb.

További modellekkel, információkkal kapcsolatban érdeklődj e-mailben, vagy telefonon az X-Bike-nál.