Hírek
Na ez a kemény: Bejött két Spanyol a boltba 2db 1970-ben gyártott 175-ös Montesa motorral. Kérdezem tőlük, hogy mit csinálnak itt és hova mennek. Válasz: Tokio-ba!
Na ezek után gyújtást állítottam nekik, közben bevertek egy nagy adag házi Paprikás krumplit (amitől teljesen készen lettek) és indulnak is tovább. Potom 22,000 km és 2 hónap 🙂
Sok sikert nekik a hosszú úthoz!
A Németországban megrendezésre kerülő Tridays Triumph találkozón került bemutatásra a Walzwerk által épített Triumph Speed Triple R. Az építés során sok LSL kiegészítő lett felhasználva a motoron.
Tekintsétek meg a motorról készült filmet:
Egy apró figyelmetlenségből elkövetett hiba miatt kénytelen volt visszalépni a kunmadarasi döntőtől Borsay Szabolcs. A Tomracing Motorsport Team dragversenyzője a fináléig vezető úton magabiztosan verte a Magyarország Dragbike bajnokság Competition kategóriájának többi résztvevőjét a ¼ mérföldes (402,33 méter) távon. A korábbi magyar bajnok – aki a kvalifikációján 8,2-es időre volt képes a legendás kunmadarasi aszfalton – ezzel az újabb második helyével megerősítette vezető pozícióját összetettben. A csapat másik tagja, Biel Richárd a Road & Ride kategóriában a negyedik helyen végzett.
Borsay Szabolcs:
Nagyon dühös vagyok! Meglehetett volna az első hely, hiszen a döntőig minden rendben ment, ám ott egy apró figyelmetlenségből elkövetett hiba miatt nem tudtunk beállni a rajtba a gumimelegítés után, így meg kellett elégednem a második hellyel. A hétvége pozitívuma, hogy a Suzuki az utolsó pillanatig jól teljesített, ami a későbbiekre nézve bíztató. Úgy érzem, jó irányba haladunk a beállításokkal, hiszen a motor futamról futamra egyre jobb, és biztos vagyok abban, hogy a sok befektetett munka meg fog térülni.
Miklósy Tamás (Tomracing):
Egészen a fináléig úgy alakult a verseny, ahogy azt elterveztük. A szabadedzéseken és a döntőig vezető úton Szabolcs végig gyorsabb volt ellenfeleinél, ám a legfontosabb pillanatban egy figyelmetlenségből elkövetett hiba miatt a döntőben már nem tudott elrajtolni. Bosszantó, hogy ez történt, de az egyetlen jó döntés a visszalépés volt. Szabolcson kívül csak Biel Richárd tudott a Road & Ride kategóriában elindulni – ahol végül a negyedik helyen végzett –, míg a többiek, a sérüléseik után lábadozó Gyutai Adrián és Kurucz Ferenc, valamint a brnói hétvége után pihenőt kapó Csutak Péter és Dér Zoltán ezúttal csak szurkolni tudott csapattársainak. Ki a helyszínen, ki a családja körében.
Nagyon ki van már éhezve a száguldásra Borsay Szabolcs, a Tomracing Motorsport Team dragversenyzője, ugyanis legutoljára május 1-én versenyezhetett, miután a teljes élmezőnnyel együtt kihagyta a Magyarország Dragbike bajnokság Competition kategóriájának második, kiskunlacházi állomását. Szabolcs most maximálisan felkészült a hétvégi, Kunmadarason rendezendő harmadik bajnoki futamra, és tökéletesen felkészített motorral ezúttal a dobogó tetejét veszi majd célba. A Tomracing Motorsport Team versenyzője elárulta, reményei szerint újfent kemény nemzetközi mezőny gyűlik össze a rajtnál.
Borsay Szabolcs:
A május 1-ei kunmadarasi versenyen előjött elektromos gondjaim szerencsére már a múlté. A motor tökéletesen működik, ráadásul a múlt heti, kunmadarasi teszten a nagy meleg ellenére minden hibátlanul üzemelt. Hivatalos időmérő rendszer ugyan nem volt, de az általunk mért eredmények szerint 7-es időt mehettem úgy, hogy a pálya tapadása közel sem volt megfelelő. A versenyig még pár apróbb finomítást elvégzünk a Suzukin, illetve az első idomon is módosítunk még. Ha igazak a hírek, akkor olasz versenyzők is neveztek a futamra. Kiderült, hogy a múltkori legyőzőm, a német Karl-Heinz Weikum az Európa-bajnokság első, Svédországban rendezett futamát is megnyerte, és megvan az esélye annak, hogy ismét eljön Magyarországra. Ha itt lesz, mindent megteszek azért, hogy visszavágjak neki!
Miklósy Tamás (Tomracing):
A motor a legutóbbi teszten kifejezetten jól muzsikált. Bízunk abban, hogy a technikai hibákat sikerült megoldanunk, és Szabolcs jó eredményt tud elérni. A múltkor a győzelem nagyon kevésen múlott, most remélem, hogy megszerezzük a Tomracing Motorsport Team idei első motoros győzelmét. Noha eredetileg azt terveztük, hogy teljes csapattal érkezünk Kunmadarasra, végül a két sérült, Gyutai Adrián és Kurucz Ferenc mellett a múlt hétvégén Brnóban versenyző Dér Zoltán és Csutak Péter is inkább pihenőt kap.
Már Mark Marquez -a Repsol Honda Moto-GP versenyzője- is Pro-Bolt csavarokat használ!
Pro-Bolt csavarokkal, alkatrészekkel kapcsolatban érdeklődj a hazai forgalmazónál az X-Bike-nál.
Bármennyire szeretett volna, nem tudott elindulni a Magyarország Dragbike bajnokság Competition kategóriájának második, kiskunlacházi állomásán a Tomracing Motorsport Team versenyzője, Borsay Szabolcs. A korábbi magyar bajnok dragversenyző ennek ellenére bizakodó, mert egyrészt távolmaradásával sem vesztett pontokat riválisaival szemben, másrészt pedig az 1640 köbcentis Suzukija lassan tökéletes állapotba kerül. Szabolcs felszabadult hétvégéjén így időt tudott arra szakítani, hogy a gyorsasági országos bajnokságon induló csapattársainak – Gyutai Adrián, Biel Richárd, Csutak Péter és Dér Zoltán – a Hungaroringen szurkoljon.
Borsay Szabolcs: „Mindent megtettünk az indulás érdekében, de annak tudatában, hogy a teljes élmezőny a távolmaradás mellett döntött, mi is azt láttuk jónak, hogy kihagyjuk a kiskunlacházi versenyt. Ez a lépésünk szerencsére pontveszteséget nem okozott, ráadásul a versenyre szánt időt is hasznosan töltöttük. Sikerült teljesítménymérő padon tesztelni a motort, aminek köszönhetően újabb 50-60 lóerővel erősebbé vált a Suzuki. Abban már most biztos vagyok, hogy június 29-én, Kunmadarason egy tökéletesen felkészített motorral folytathatom a bajnoki címért való küzdelmet.”
Borsay Szabolcs megszerezheti a hétvégén a Tomracing Motorsport Team számára a 2013-as esztendő első győzelmét a Magyar Köztársaság Dragbike bajnokságának Competition kategóriájában. Feltéve, ha elindulhat a szombati versenyen, amiről csak az utolsó pillanatban fognak dönteni. A korábbi magyar bajnok, 2002-ben Guinness rekordot felállító – 200,78 km/óra végsebesség menetiránynak háttal ülve a motoron – dragversenyző azért kényszerült ebbe a nehéz helyzetbe, mert a múltkori kunmadarasi elektronikai problémát még nem teljesen sikerült kiküszöbölni. A csapat többi versenyzője – Gyutai Adrián, Dér Zoltán és Csutak Péter – a hétvégén a Hungaroringen küzd a bajnoki pontokért az idei gyorsasági bajnokság második versenyhétvégéjén.
Borsay Szabolcs: „Sajnos bebizonyosodott, hogy a május 1-ei kunmadarasi versenyen előjött elektromos gondjaim megoldásához több alkatrészre is szükség van, amik kedden érkeztek meg Amerikából. A motor tegnap már beindult az új MSD elektronikával, kábelköteggel és trafókkal, de még sok a dolgunk. Ma még egy teljesítménymérő padon szeretnénk tesztelni a motort, hogy biztosak legyünk benne minden tökéletesen működik. Ott fogjuk eldönteni, hogy indulunk vagy sem. Úgy vélem, lassan csak a csodában bízhatok, mert egyelőre egyáltalán nem biztos, hogy elkészülünk szombatra. Ha ott leszek Kiskunlacházán és versenybe szállhatok a többiekkel, akkor én már győztesnek fogom érezni magam.”
Miklósy Tamás: „Egy új motor esetében gyakran vannak olyan problémák, melyek kijavításához bizony idő kell. Ez a két hét elég rövid volt erre, de bízunk abban, hogy minden rendben lesz, és Szabolcs ott tud lenni Kiskunlacházán. A múltkori elektronikai problémát valószínűleg kontakthiba okozta, ami miatt például teljesen újra kellett kábelezni a Suzukit. A mai nap folyamán fékpadi mérések sorozatának vetik alá a gépet, és ha minden összeáll, irány Kiskunlacháza, ahol úgy érzem, Szabolcs megszerezheti a Tomracing Motorsport Teamnek a 2013-as esztendő első motoros győzelmét.”
Már az 5. alkalommal a legjobb kiegészítőket és custom alkatrészeket gyártó cég az LSL! Azt hiszem ezt nagyon nem kell megmagyarázni.
A második helyen debütált új csapatában, a Tomracing Motorsport Team-ben Borsay Szabolcs. A korábbi magyar bajnok, 2002-ben Guinness rekordot felállító – 200,78 km/óra végsebesség menetiránynak háttal ülve a motoron – dragversenyző Kunmadarason kezdte meg szereplését a Magyar Köztársaság Dragbike bajnokságának Competition kategóriájában. Szabolcs a helyezésével igen, az elért idejével – apró technikai okok miatt nyolcas időt tudott csak menni a ¼ mérföldes (402,33 méter) távon – viszont nem elégedett, ugyanakkor elárulta, tökéletes motorral sem tudta volna a korábbi többszörös német bajnokot, Karl-Heinz Weikumot legyőzni, aki az Eb-re való felkészülésének fontos állomásaként tekintett a versenyre. Csapatfőnöke, Miklósy Tamás szerint versenyzőjének nincs oka a csalódottságra, és további kemény munkával nagyon szép eredményt érhet el az idei szezonban. A következő gyorsasági motoros magyar bajnokira készülő Biel Richárd, Dér Zoltán és Csutak Péter is elindult a versenyen, hogy tovább csiszolják a rajttechnikájukat. Ez annyira jól sikerült, hogy Dér Zoltán és Biel Richárd az elődöntőig jutott, míg Csutak Péter 3. helyen végzett a Road & Ride kategóriában. A csapat másik versenyzője, Gyutai Adrián pedig már Olaszország felé vette az irányt, ahol a hétvégén mutatkozik be az Alpok-Adria bajnokság Superstock 600-as kategóriájában.
Borsay Szabolcs: „Nagyon vártam már a szezonnyitót, és abban bíztam, hogy Kunmadarason egy technikai hibáktól mentes versenyt tudhatok majd magam mögött. A helyezésemmel nem, az időmmel kapcsolatban már kitűztem számszerű elvárást magam elé, ám a technika rakoncátlankodása miatt nem sikerült hetes időt mennem. Így emiatt nem is lehetek elégedett, noha végül bejutottam a döntőbe, ahol a korábbi többszörös német bajnok, Karl-Heinz Weikum vadonatúj motorjával szemben a hibátlanul üzemelő Suzukimmal sem lett volna esélyem a győzelemre. Ő 7,4-es időre volt képes, míg a rakoncátlankodó motorral ezúttal nekem csak a 8,2 jött össze, míg ha minden stimmel, talán a 7,6 elérhető lett volna számomra már most is. Ez a második hely a végén majd sokat érhet az összetettben. Nekiállunk, és a csapattal közösen megtaláljuk a technikai hiba okát, hogy a következő futamon már semmi se hátráltasson a minél jobb eredmény elérésében.”
Miklósy Tamás: „Teljes mértékig elégedett vagyok az elért eredménnyel, ugyanis a nap folyamán ritka volt az olyan pillanat, amikor nem a felmerülő apróbb problémákat próbáltuk orvosolni a motoron. Sajnos már a reggeli edzésen szembesülnünk kellett azzal a ténnyel, hogy az új blokk ereje felülmúlta a kuplung teherbíró képességét, de a problémát a délutáni futamokra sikerült megoldanunk. A versenyen ugyan jelentkeztek újabb gondok, amiket a helyszínen szász százalékig nem is tudtunk kijavítani, de így is sikerült bejutnunk a döntőbe, ahol meg kellett elégednünk a második hellyel. Most azonban hazamegyünk, és keményen dolgozunk azon, hogy a jövőben még szebb sikereket érhessünk el, és két hét múlva, Kiskunlacházán már semmilyen technikai gondunk ne legyen.”































