Hírek
Már Mark Marquez -a Repsol Honda Moto-GP versenyzője- is Pro-Bolt csavarokat használ!
Pro-Bolt csavarokkal, alkatrészekkel kapcsolatban érdeklődj a hazai forgalmazónál az X-Bike-nál.
Bármennyire szeretett volna, nem tudott elindulni a Magyarország Dragbike bajnokság Competition kategóriájának második, kiskunlacházi állomásán a Tomracing Motorsport Team versenyzője, Borsay Szabolcs. A korábbi magyar bajnok dragversenyző ennek ellenére bizakodó, mert egyrészt távolmaradásával sem vesztett pontokat riválisaival szemben, másrészt pedig az 1640 köbcentis Suzukija lassan tökéletes állapotba kerül. Szabolcs felszabadult hétvégéjén így időt tudott arra szakítani, hogy a gyorsasági országos bajnokságon induló csapattársainak – Gyutai Adrián, Biel Richárd, Csutak Péter és Dér Zoltán – a Hungaroringen szurkoljon.
Borsay Szabolcs: „Mindent megtettünk az indulás érdekében, de annak tudatában, hogy a teljes élmezőny a távolmaradás mellett döntött, mi is azt láttuk jónak, hogy kihagyjuk a kiskunlacházi versenyt. Ez a lépésünk szerencsére pontveszteséget nem okozott, ráadásul a versenyre szánt időt is hasznosan töltöttük. Sikerült teljesítménymérő padon tesztelni a motort, aminek köszönhetően újabb 50-60 lóerővel erősebbé vált a Suzuki. Abban már most biztos vagyok, hogy június 29-én, Kunmadarason egy tökéletesen felkészített motorral folytathatom a bajnoki címért való küzdelmet.”
Borsay Szabolcs megszerezheti a hétvégén a Tomracing Motorsport Team számára a 2013-as esztendő első győzelmét a Magyar Köztársaság Dragbike bajnokságának Competition kategóriájában. Feltéve, ha elindulhat a szombati versenyen, amiről csak az utolsó pillanatban fognak dönteni. A korábbi magyar bajnok, 2002-ben Guinness rekordot felállító – 200,78 km/óra végsebesség menetiránynak háttal ülve a motoron – dragversenyző azért kényszerült ebbe a nehéz helyzetbe, mert a múltkori kunmadarasi elektronikai problémát még nem teljesen sikerült kiküszöbölni. A csapat többi versenyzője – Gyutai Adrián, Dér Zoltán és Csutak Péter – a hétvégén a Hungaroringen küzd a bajnoki pontokért az idei gyorsasági bajnokság második versenyhétvégéjén.
Borsay Szabolcs: „Sajnos bebizonyosodott, hogy a május 1-ei kunmadarasi versenyen előjött elektromos gondjaim megoldásához több alkatrészre is szükség van, amik kedden érkeztek meg Amerikából. A motor tegnap már beindult az új MSD elektronikával, kábelköteggel és trafókkal, de még sok a dolgunk. Ma még egy teljesítménymérő padon szeretnénk tesztelni a motort, hogy biztosak legyünk benne minden tökéletesen működik. Ott fogjuk eldönteni, hogy indulunk vagy sem. Úgy vélem, lassan csak a csodában bízhatok, mert egyelőre egyáltalán nem biztos, hogy elkészülünk szombatra. Ha ott leszek Kiskunlacházán és versenybe szállhatok a többiekkel, akkor én már győztesnek fogom érezni magam.”
Miklósy Tamás: „Egy új motor esetében gyakran vannak olyan problémák, melyek kijavításához bizony idő kell. Ez a két hét elég rövid volt erre, de bízunk abban, hogy minden rendben lesz, és Szabolcs ott tud lenni Kiskunlacházán. A múltkori elektronikai problémát valószínűleg kontakthiba okozta, ami miatt például teljesen újra kellett kábelezni a Suzukit. A mai nap folyamán fékpadi mérések sorozatának vetik alá a gépet, és ha minden összeáll, irány Kiskunlacháza, ahol úgy érzem, Szabolcs megszerezheti a Tomracing Motorsport Teamnek a 2013-as esztendő első motoros győzelmét.”
Már az 5. alkalommal a legjobb kiegészítőket és custom alkatrészeket gyártó cég az LSL! Azt hiszem ezt nagyon nem kell megmagyarázni.
A második helyen debütált új csapatában, a Tomracing Motorsport Team-ben Borsay Szabolcs. A korábbi magyar bajnok, 2002-ben Guinness rekordot felállító – 200,78 km/óra végsebesség menetiránynak háttal ülve a motoron – dragversenyző Kunmadarason kezdte meg szereplését a Magyar Köztársaság Dragbike bajnokságának Competition kategóriájában. Szabolcs a helyezésével igen, az elért idejével – apró technikai okok miatt nyolcas időt tudott csak menni a ¼ mérföldes (402,33 méter) távon – viszont nem elégedett, ugyanakkor elárulta, tökéletes motorral sem tudta volna a korábbi többszörös német bajnokot, Karl-Heinz Weikumot legyőzni, aki az Eb-re való felkészülésének fontos állomásaként tekintett a versenyre. Csapatfőnöke, Miklósy Tamás szerint versenyzőjének nincs oka a csalódottságra, és további kemény munkával nagyon szép eredményt érhet el az idei szezonban. A következő gyorsasági motoros magyar bajnokira készülő Biel Richárd, Dér Zoltán és Csutak Péter is elindult a versenyen, hogy tovább csiszolják a rajttechnikájukat. Ez annyira jól sikerült, hogy Dér Zoltán és Biel Richárd az elődöntőig jutott, míg Csutak Péter 3. helyen végzett a Road & Ride kategóriában. A csapat másik versenyzője, Gyutai Adrián pedig már Olaszország felé vette az irányt, ahol a hétvégén mutatkozik be az Alpok-Adria bajnokság Superstock 600-as kategóriájában.
Borsay Szabolcs: „Nagyon vártam már a szezonnyitót, és abban bíztam, hogy Kunmadarason egy technikai hibáktól mentes versenyt tudhatok majd magam mögött. A helyezésemmel nem, az időmmel kapcsolatban már kitűztem számszerű elvárást magam elé, ám a technika rakoncátlankodása miatt nem sikerült hetes időt mennem. Így emiatt nem is lehetek elégedett, noha végül bejutottam a döntőbe, ahol a korábbi többszörös német bajnok, Karl-Heinz Weikum vadonatúj motorjával szemben a hibátlanul üzemelő Suzukimmal sem lett volna esélyem a győzelemre. Ő 7,4-es időre volt képes, míg a rakoncátlankodó motorral ezúttal nekem csak a 8,2 jött össze, míg ha minden stimmel, talán a 7,6 elérhető lett volna számomra már most is. Ez a második hely a végén majd sokat érhet az összetettben. Nekiállunk, és a csapattal közösen megtaláljuk a technikai hiba okát, hogy a következő futamon már semmi se hátráltasson a minél jobb eredmény elérésében.”
Miklósy Tamás: „Teljes mértékig elégedett vagyok az elért eredménnyel, ugyanis a nap folyamán ritka volt az olyan pillanat, amikor nem a felmerülő apróbb problémákat próbáltuk orvosolni a motoron. Sajnos már a reggeli edzésen szembesülnünk kellett azzal a ténnyel, hogy az új blokk ereje felülmúlta a kuplung teherbíró képességét, de a problémát a délutáni futamokra sikerült megoldanunk. A versenyen ugyan jelentkeztek újabb gondok, amiket a helyszínen szász százalékig nem is tudtunk kijavítani, de így is sikerült bejutnunk a döntőbe, ahol meg kellett elégednünk a második hellyel. Most azonban hazamegyünk, és keményen dolgozunk azon, hogy a jövőben még szebb sikereket érhessünk el, és két hét múlva, Kiskunlacházán már semmilyen technikai gondunk ne legyen.”
Éppen május elsején debütál új csapatában, a Tomracing Motorsport Team-ben Borsay Szabolcs. A korábbi magyar bajnok, 2002-ben Guinness rekordot felállító – 200,78 km/óra végsebesség menetiránynak háttal ülve a motoron – dragversenyzője Kunmadarason kezdi meg szereplését a 2013-as Dragbike Magyar Köztársaság Bajnokság Competition kategóriájában. Szabolcs helyezésben nem tűzött ki maga elé számszerű elvárást, ugyanakkor abban bízik, hogy képes lesz hetes időket menni a ¼ mérföldes (402,33 méter) távon. Csapatfőnöke, Miklósy Tamás szerint, ha a technika ördöge nem babrál ki versenyzőjével, akkor a meglévő tudása és rutinja nagyon messzire repítheti Szabolcsot.
Borsay Szabolcs: „Az idei évben egy teljes szezont versenyzek végig a Magyar Köztársaság Dragbike bajnokságának Competition kategóriájában. A kunmadarasi szezonnyitón a tavalyi motorommal indulok, ami komoly fejlesztésen esett át: egy új, 1640 köbcentis Suzuki blokk került a régi helyére, amely közel 330 lóerős teljesítményre képes. Műszakilag teljesen fel lett újítva a motor, az utolsó finomhangolásokat is befejeztük időre. Azt viszont nagyon sajnálom, hogy nem tudtuk fékpadozni, de szerencsére a május elsejei futam előtt lesz egy teszt, ahol végre kipróbálhatom, mire képes a gép. A helyezésemet illetően számszerűleg most nem tűztem ki semmilyen célt magam elé, de nagyon bízom abban, hogy képes leszek hetes időket menni. Ha ez sikerül, majd meglátjuk, hogy mire lesz mindez elég.”
Miklósy Tamás: „Szabolccsal együtt én is nagy reményekkel és kíváncsisággal várom a szezonnyitó versenyét, mert egy új motorral versenyez az idén, amit sajnos még sem kipróbálni, sem tesztelni nem volt ideje. Mindenesetre tisztában vagyok Szabolcs képességeivel, ezért ha a technika is úgy akarja, akkor nemcsak izgalmas, de eredményes is lehet az első idei megmérettetés számunkra. Persze technikai sportnál a siker és a kudarc mindig egy hajszálon múlik, ezért elsődleges cél, hogy az új motor megbízható és versenyképes legyen. Ha ez meg van, akkor Szabolcs rutinja jó alap, hogy az év végére szép eredménynek örülhessünk közösen.”
A Tomracing Motorsport Team egy mindenki számára felejthetetlen délutánt töltött el a Mozgásjavító Gyermekközpontban – Miklósy Tamás csapatfőnök szerint az egész szezonra elég erőt meríthetnek a gyerekek fogadtatásából, ragaszkodásából
Gyutai Adrián: „Ilyen szeretetet nem sok helyen kap az ember”
Az összefogás valami jó ügy érdekében mindig követendő cselekedet. Ám ha mindez mozgássérült és mozgásszervi fogyatékos gyerekek részére szerez feledhetetlen, boldog pillanatokat, az akció valóban valami egészen nemes cselekedetté változik. A Tomracing Motorsport Team tagjai – Miklósy Tamás, Gyutai Adrián, Borsay Szabolcs, Radák „Radír” János és Csutak Péter –, a Hungaroring Sport Zrt., a Groupama Garancia Vezetéstechnikai Centrum, valamint a világ egyik legjobb triálosa, Hegedűs László közösen csalt mosolyt, és ajándékozott egy életre szóló élményt majd száz gyermeknek a budapesti Mexikói úton található Mozgásjavító Gyermekközpontban.
Egy egész délután barátkozhattak a kicsik, és a valamivel nagyobbak a kiállított motorkerékpárokkal, beülhettek „Radír” több mint 500 lóerős Nissanjába, végigizgulhatták és tapsolhatták Hegedűs László lélegzetelállító mutatványait, ugrásait, illetve Palágyi István, a Hungaroringen található tanpálya munkatársának segítségével elmélyítették magukban a balesetmentes közlekedés legfontosabb szabályait.
„Számomra sosem kérdés, hogyha ilyen helyre hívnak, igent mondok a felkérésre. Rendkívül boldog vagyok, hogy örömet szerezhettem ezeknek a gyerekeknek, akik igencsak megmozgattak a kéréseikkel” – ecsetelte a délután tán legnépszerűbb sportembere, Hegedűs László, aki elképesztő triálos show-t varázsolt az intézmény udvarára „néhány raklap” segítségével. A rendkívül aktív és láthatóan boldog gyermek szeme akkor is kikerekedett, amikor a motorok mellett „Radír” Nissanját is beindították, de már az is hatalmas élmény volt számukra, amikor ezekre a technikai csodákat néhány percre birtokba vehették. Felültek rájuk, beszálltak a volán mögé, és azokban a pillanatokban ők maguk is versenyzőkké váltak.
A rendezvény társházigazdája, a többszörös paralimpiai ezüstérmes, Európa-, és világbajnok vívó, Dani Gyöngyi szerint vendégeik egy életre szóló élményt nyújtottak a gyerekeknek.
„Nagyon köszönöm, hogy elfogadta a csapat a meghívásunkat. Valamennyien példaképekké váltak a gyerekek szemében, akik nagyon élvezték az együtt töltött órákat. Ráadásul itt szinte valamennyi iskolai korosztállyal találkozhattak, hisz ez az egyetlen ilyen létesítmény Magyarországon, ahol mozgássérült és mozgásszervi fogyatékos gyerekeket oktatnak az általános iskola kezdetétől az érettségi vizsgáig” – fogalmazott Dani Gyöngyi.
A Tomracing Motorsport Team versenyzőjének, Gyutai Adriánnak szinte egy perc nyugta sem volt, ugyanis a gyerekek nemcsak a motorjára, korábbi élményeire voltak kíváncsiak, hanem a kvízfeladatok megoldásához és a rajzok elkészítéséhez is segítségül hívták.
„Engem még ilyen szeretettel nem sok helyen fogadtak. Ez a rendezvény rádöbbentett arra, hogy van olyan eset, ahol egy mosoly, egy simogatás mindennél többet ér. Úgy érzem, ezektől a gyerekektől mi sokkal többet kaptunk ezen a délutánon, mint amit mi valaha is adni tudunk nekik” – árulta el a 2012-es szezon Alpok-Adria bajnoka.
Az intézmény igazgatója, Locsmándi Alajos azt emelte ki, hogy a tanulóihoz olyan sportolók jöttek el, akiknek versenyeire ők maguk vélhetően sosem jutnak el, legfeljebb a televízió képernyőjén keresztül találkozhatnak velük.
„Nem gondolom, hogy a mi gyermekeinknek nem jár ez az élmény, éppen ezért nagyon hálás vagyok vendégeinknek, hogy a technikai sportok izgalmát, a gyönyörű autókat és motorokat elhozták hozzánk. Olyan lelki többletet kaptak most a gyermekek, amiből sokáig táplálkozhatnak, és a mosolyuk önmagáért beszél” – jelentette ki az igazgató.
A Hungaroring Sport Zrt. és a Groupama Garancia Vezetéstechnikai Centrum a játékos foglalkozások és a színháztermi bemutatón kívül még egy nagy meglepetéssel is készült.
„Számunkra a mozgássérültek, illetve a mozgásszervi fogyatékos gyermekek és felnőttek ugyanolyan fontosak, mint az épek, éppen ezért a tizenöt éves Tanpálya ebben az évben számukra külön kurzusokat szervez a balesetmentes közlekedés jegyében. Nagyon örülök annak, hogy a kicsiknek sikerült egy szép délutánt szereznünk” – mondta Gazsi Júlia, a Hungaroring Sport Zrt. vezérigazgató-helyettese, aki a cég nevében számos kisebb ajándék mellett nyolc darab, két napra szóló belépőt ajánlott fel a május 4-5-i WTCC világbajnokság mogyoródi futamára, melyhez a szombati napra érvényes paddock belépők is jártak.
A gyerekek és szüleik csillogó szemmel vették tudomásul a jó hírt, hiszen valamennyien szurkolnak Michelisz Norbertnek, a sorozat tavalyi privát világbajnokának. És hogy kik láthatják élőben Norbit versenyezni?
„Jelenleg is zajlanak tanulmányi és sportversenyek intézményünkben, és ezek legjobbjai nyerhetik meg a felajánlott belépőket. Hiszek abban, hogy feledhetetlen családi programban lesz részük azoknak, akik május első hétvégéjét a Hungaroringen tölthetik” – árulta el Locsmándi Alajos igazgató.
A rendezvény ötletgazdája, a Tomracing Motorsport Team tulajdonosa elmondta, ilyen fogadtatásban még egyiküknek sem volt része, és biztos abban, hogy nemcsak a gyerekeknek, hanem nekik is egy életre szóló élményt jelentett az itt eltöltött pár óra.
„Nagyon jól éreztük magunkat, és csak köszönettel tartozunk az intézmény vezetőinek és a gyerekeknek, hogy ilyen pozitív élményben lehetett részünk. Egy biztos, mostantól pár dolgot átértékelünk magunkban, és ebből a találkozásból erőt merítünk az előttünk álló nehézségek leküzdéséhez. Ha lesz rá módunk, és újra meghívnak minket, boldogan visszatérünk” – közölte Miklósy Tamás.
Elkészült az ország első Wilbers ESA rugóstagokkal szerelt BMW K1600GTL modellje.
Már több BMW GS 1200 ESA-s motort készítettünk Wilbers futóművel, de a K-s szériából ez volt az első, egy K1600GTL.
Nem volt egyszerű feladat, de végül minden a helyére került, így reméljük a tulajdonos is boldog lesz a 30mm-es ültetés adta nagyobb biztonságnak és a pontosabb, precízebb futóműnek köszönhetően.
Szeretnénk felhívni a vállalkozó szellemű fiatalok figyelmét, hogy a Német LSL és Magura márkanév és az általuk gyártott alkatrészek formája le van védve az egész világra, így azok használata, másolása, gyártása és árusítása törvénybe ütköző cselekedet.
Amennyiben ilyennel találkozunk úgy a gyártónak és a forgalmazónak is számolnia kell a jogi következményekkel.
Weboldalunkon megújult az LSL árlista, mostantól a friss árakat láthatjátok a teljes táblázatokban.
Minden modell megtalálható évjárat és típuskód alapján.
Információkkal kapcsolatban érdeklődj telefonon, e-mailben, vagy gyere be személyesen a boltba.