Wilbers teleszkópok személyre szabva
Wilbers teleszkópok, rugóstagok, BMW ESA rugóstagok személyre szabva
A Wilbers kínálatában legalább húszféle rugóstagunk van, melyek mindegyike megfelel az egyéni elvárásoknak. Megszámlálhatatlan egyedi megoldásunk van a különbözőbbnél különbözőbb vásárlói igényekre. Minden egyes rugóstag elkészítése egyedi, mivel személyre szabottan készül a Wilbersnél extra díjszabás nélkül. Mindemellett jelentős szerepe van az egyedi beállításoknál a vezető testsúlyának és vezetési stílusának, ahogyan a versenypályán, túra közben, vagy terepmotorozásnál is. A Wilbersnél szinte minden termék a TÜV-nek (Műszaki minőségellenőrző egyesület) illetve az ABE-nak (általános működési engedély) megfelelően lett kifejlesztve. Az összes rugóstag 5 év garanciával érkezik a felhasználóhoz, ami garantálja a minőséget!
Wilbers Ecoline rugóstagok:
Minden esetben a felhasználó adatai alapján egyedileg készülnek el 5 év garanciával. A rugóelőfeszítés a gyártó által mellékelt körmöskulccsal állítható, csillapítás állítási lehetőségük nincs. A rugóstag fekete színű rugóval rendelhető alapáron, illetve felárral lehetőség van a RAL színskála alapján további színű rugókkal rendelni.
Ecoline rugóstagok 240.000,-Ft-tól
Wilbers Adjustline rugóstagok:
Minden esetben a felhasználó adatai alapján egyedileg készülnek el 5 év garanciával. A rugóelőfeszítés a gyártó által mellékelt körmöskulccsal állítható, típustól függően 22 fokozatban állítható húzófokozat állítási lehetőséggel rendelkeznek, vagy 22 fokozatban állítható húzófokozat és 22 fokozatban állítható nyomófokozat állítási lehetőséggel rendelkeznek. A rugó kék, vagy fekete színben rendelhető alapáron, illetve felárral lehetőség van a RAL színskála alapján további színű rugókkal rendelni. Az Adjustline rugóstagok esetében felárral rendelhető hidraulikus rugóelőfeszítés állítás, illetve mechanikusan állítható magasságállítási lehetőség is.
Adjustline rugóstagok 270.000,-Ft-tól
Wilbers-ZF Nivomat teleszkópok
Néha egy-egy régi találmány évtizedes szünet után újra felbukkan a piacon továbbfejlesztve, újraértelmezve -ilyen a Wilbers új terméke a Nivomat rugóstag is.
Az 1980-as években létezett már önszintező, Nivomat rendszerű rugóstag motorkerékpárokhoz, és micsoda kiváló találmányról van szó!
Az önszintező (magyarul a megadott magasságra a terheléstől függően önmagát automatikusan beállító) futómű ötletét a ZF-el fejlesztette tovább a Wilbers, felelevenítve az ötletet a mai motorkerékpárok számára.
Az új rendszert elsőként túra, túra enduró motorokhoz és a Harley Davidson Big Twin modellekhez fejlesztik. A Nivomat minden motoros szituációban kiváló komfortot és első osztályú irányíthatóságot szavatol, hiszen a motor hátsó futóművét érő terhelésre önműködően reagál bármiféle hidraulikus tekerőgomb működtetése, vagy elektronika nélkül.
Miután az utas felül a hátsó ülésre, felkerülnek a motorra a csomagok és ezáltal lényegesen összeül a motor hátulja, a Nivomat LDC rugóstag csupán néhány méter alatt a futómű mozgását kihasználva többlet olajat pumpál önmagába, s így a rugóstagban megnövekedő nyomás által újra beáll (“felpumpálja önmagát”) az eredeti magasságra. Így újra vízszintbe kerül a motor eleje és hátulja függetlenül a terhelés nagyságától.
Az így megnövekedett rugóstag belső nyomással természetesen a lengéscsillapítás mértéke is a terheléshez igazodik. Ily módon a Wilbers Nivomat LDC a motoros beavatkozása nélkül önműködően képes garantálni, hogy minden körülmények között optimális legyen a motorkerékpár futóművének magassága és ezáltal geometriája, ami lényegesen megnöveli a motorozhatóság mellett a komfortot és a biztonságot.
A Nivomat rendszer természetesen rendelkezik a Német ABE típusbizonyítvánnyal.
https://www.youtube.com/watch?v=EYocmNmNjn0&t=4s
https://www.youtube.com/watch?v=leetsmF46wA
Hagon rugóstagok:
Régi motorokhoz készül az 1950-es évektől. Egyszerű, olcsó megoldás a gyári elhasználódott rugóstagok kiváltására, 6 féle választható kivitelben készül. A rugóstagokon a rugóelőfeszítés a gyártó által mellékelt körmöskulcs segítségével állítható.
Hagon rugóstagok párban 120.000.-Ft-tól
Wilbers BMW ESA rugóstagok
A BMW gyár az ESA futóművel rendelkező modelljeit nagy sikerrel értékesíti az egész világon. 2005-óta ajánlják különböző modelljeiket külön opcióként választhatóan ESA futóművel. Az ESA rendszer (Elektronic Suspension Adjustment – elektromos rugóstag állítás) lehetővé teszi a motor vezetőjének, hogy akár menet közben is 3 fokozatban módosíthassa a futómű beállítását az útviszonyoknak megfelelően. Azért szükség ez az elektromos rendszer, mert így nem okoz több problémát a futómű egyszerű beállítása a pilóta súlyához akár könnyű, vagy nehéz.
2010-ben a Wilbers mérnökei megalkották az új rugóstagokat a BMW ESA rendszeréhez.
Lehetőség van a világ legjobb egyedileg készített WILBERS rugóstagjainak és a BMW ESA rendszerének az összeépítésére, így megalkotva a tökéletes végeredményt. A Wilbers rugóstagjait választhatod a gyári rugóstagoknak megfelelő hosszúságban, vagy felár nélkül kérheted akár 80mm-es ültetéssel is! A személyes adatok megadásával minden esetben egyedileg készülnek el a Wilbers rugóstagjai, az ültetéssel pedig lehetősége van az alacsonyabb pilótáknak is a talaj biztonságos elérésére. A Wilbers figyelembe veszi minden kérésed amikor elkészíti Neked a személyre szabott teleszkópokat és azt is, hogy a kormányon elhelyezett ESA állító modult ne kelljen nélkülöznöd és az az új egyedileg készített rugóstaggal még kitűnőbben működjön!
WESA rugóstagok 220.000.-Ft-tól
A WESA rugóstagok a következő BMW modellekhez rendelhetőek jelenleg:
F700GS 2012-től, F800GS 2012-től, F800GS Adventure 2013-tól, F800GT 2013-tól, R1200GS 2004-2010-ig, R1200GS 2011-2012-ig, R1200GS Adventure 2006-2010-ig, R1200GS Adventure 2011-től, R1200GS 2013-tól, R1200GS 2013-tól, R1200R 2006-2010-ig, R1200R 2010-től, R1200RT 2005-2009-ig, R1200RT 2010-től, K1600GT / GTL 2011-től,
Egy vásárlónk küldte az alábbi leírást miután beépítettük neki a BMW R1200GS ESA-ba egy Wilbers futóművet 35mm-es ültetéssel:
Wilbers vezérlőegység az ESA rugóstagokhoz
A Wilbers csapata megoldást kínál a meghibásodott gyári BMW ESA vezérlőegységére. Némely esetben a gyári rugóstagok aljára épített vezérlőegység a korrózió, vagy külső mechanikai sérülés miatt tönkremehet. Amennyiben a gyári BMW alkatrész cseréje szükségessé válik, az egy nagyon költséges megoldás, különösképpen akkor, ha a motor már nem garanciális.
A WESA rugóstagok fejlesztése közben a Wilbers csapata észrevette, hogy a gyári vezérlőegység a vezetékek mellett könnyen beázik, ez a rendszer teljes meghibásodásához vezethet. A fejlesztőmérnökök segítségével megtalálták a legideálisabb megoldást a problémára, az elektromos motor pótlására. Figyelembe véve a gyári alkatrész gyenge pontját új vezérlő egységet építettek, melyet jobb szigeteléssel láttak el és a gyári alkatrészhez viszonyítva kedvezőbb árral kínálják a BMW modelljeihez.
Wilbers első teleszkóp tuning
Egy első teleszkóp tuning magas számlája még nem garancia arra hogy a motorkerépár teleszkópja azt csinálja, amit ön elvár tőle. A Wilbers 20 éves tapasztalata viszont garancia arra, hogy kedvező áron nagyon magas színvonalú villa tuningot kap. Teszteljen minket és vegye igénybe az alábbi szolgáltatásaink egyikét:
Villa tuning az utcai motorozáshoz:
Azon vezetőknek ajánljuk, akik az utcai motorozáshoz megfelelő érzékenységű és karakterisztikájú villát szeretne. A villa átalakítás során a teljes villa szétszedésre és kitisztításra kerül, a becsúszó szárak állapotát ellenőrizzük, amennyiben szükséges a szárakat polírozzuk. Ezen kívül progresszív Wilbers villarugók kerülnek beépítésre és a villa modelljével legjobban harmonizáló Wilbers villaolajjal (2.4. Villaolajok) kerül feltöltésre a gyár által ajánlott optimális mennyiségben.
Villa tuning a versenypályákra:
Azok a motorosok, akik sokat tartózkodnak extrém tartományokban rászorulnak arra, hogy a motorukban lévő lehetőségeket a maximális mértékben használják ki. Ilyen esetekben a célirányos villatuning eredményeképpen jelentősen javíthatjuk a versenypályán elért köridőket. A versenypályán azonban a villa teljesen más igénybevételnek van kitéve, mint utcai motorozás során. Ez az oka annak, hogy a Wilbers külön motorkerékpár verseny tuning szolgáltatást nyújt. Ennek során a teljes villa szétszedésre és kitisztításra kerül, a becsúszó szárak állapotát ellenőrizzük, amennyiben szükséges a szárakat polírozzuk. Ezen kívül a motor típusának legjobban megfelelő speciális Wilbers villarugók kerülnek beépítésre és a teleszkópok Wilbers villaolajjal kerülnek feltöltésre. A villa beállítását továbbá új hézagoló betétek beillesztésével és a dugattyúk cseréjével finom hangolják.
Villa tuning a motocross és supermoto pályákra:
A motorkerékpár különböző területeken történő bevetése minden alkalommal egy más teleszkóp beállítást igényel. A Supermoto esetén az egyik cél, hogy a súlypont a földhöz közelebb kerüljön, amit a villa lerövidítésével érhetünk el. De vannak olyan esetek is, amikor több, vagy más jellegű csillapításra van szükség, vagy esetleg a nagy, közepes és kis sebességre különböző csillapítási karakterisztikát szeretnénk beállítani. Ilyenkor a csillapításért felelős patron rendszer módosítása szükséges. Mind a profi, mind az amatőr versenyzőnek szüksége van a teleszkóp egyéni beállítására, ami függ az adott pályától és az össztömegtől. A sport teleszkópok ilyen esetben kiváló minőségű lineáris Eibach, vagy Wilbers villarugókat kapnak.
Komplett Wilbers teleszkópok személyre szabva
Egyedileg, személyre szabva készített komplett első teleszkóp pár 2 év garanciával.
A nyomó csillapítás 10 fokozatban, a húzó csillapítás 10 fokozatban állítható, 10mm rugóelőfeszítés állítás.
További információért kérjük lépj kapcsolatba az X-Bike-kal!