1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
Minden úton otthon vagyunk!
1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
Minden úton otthon vagyunk!

Újdonságok

MRA újdonság: Yamaha MT-07 Tracer

A Yamaha MT07 Tracer egy nagyon jó és közkedvelt motor de a szélvédelem a pilóta magasságától függően nem biztos, hogy mindenkinek ideális ezért az MRA 3 különböző típust is készített amiből az egyik állítható.

Az első az úgynevezett sport plexi 39cm hosszúsággal, az ára: 24,800.-ft

Rendelhető víztiszta, szürke és fekete színben.

A második a túra plexi aminek a teljes hossza 50cm, az ára: 28,000.-ft

Rendelhető víztiszta, szürke és fekete színben.

A harmadik verzió az állítható Vario túra plexi aminek a hossza 52cm és az ára 42,000.-ft

Rendelhető víztiszta és szürke színben.

További kérdésekkel, információkkal forduljon hozzánk bizalommal!

MRA szélterelő plexik

A Német MRA szélterelő plexiket gyártó cég több, mint 25 éve indult és mára az egyik legszélesebb palettával rendelkezik a motorkerékpár plexik gyártásában.
A versenyzéstől a túra, a custom, a naked motorokig minden típusra tudnak 2-3 féle szélterelőt ajánlani.
A Német precizitás a tökéletes minőség garanciája.
Olyan csapatokat támogatnak, mint a többszörös Superbike győztes gyári Kawasaki csapat, de a MotoGP-be is beszállítók.

A Német MRA szélterelő plexik teljes kínálata már elérhető az X-Bike motorosboltban.
A december 24.-ig leadott rendelésekre -15% kedvezményt biztosítunk.

A termékek megtekinthetőek az MRA (online shop), vagy az X-Bike oldalán, részletekről-árakról pedig az X-Bike elérhetőségein lehet érdeklődni.

Az alábbi oldalon megtekinthető az MRA cég szélcsatornás demója, ahol jól látható a szélterelő típusok közötti különbség:

MRA szélcsatorna demó

Wilbers újdonság a BMW RnineT modellekhez

Épp csak most mutatták be a Kölni Intermot kiállításon, de a Német futóműspecialista Wilbers más el is készült az új BMW RnineT Scrambler futómű alkatrészekkel.
Több lehetőség is van akár növelni, akár csökkenteni szeretnénk az ülésmagasságot, de természetesen az eredeti magassághoz is többféle rugóstag választható.
Emelni 15mm-t és 30mm-t lehet, míg ültetni 25mm-t.
A Wilbers a 640 (húzó csillapítás 22 fokozatban állítható, rugóelőfeszítés állítható) és a 642 (húzó és nyomó-gyors és lassú csillapítás 22-22 fokozatban állítható, rugóelőfeszítés állítható) rugóstagokat ajánlja.
Opcióként rendelhető (X-PD) a mechanikus rugóelőfeszítés állítás, amiben nincs mi elromoljon és a súlya is kisebb elődjénél.
Természetesen az első futómű sem maradt érintetlenül, az új polírozott (zero friction) progresszív Wilbers rugókból kapott egy párat a hozzá passzoló Wilbers olajjal.
Mint minden Wilbers rugóstag ezek is a pilóta, az utasa és a csomagok súlyához pontosan beállítva érkezik 5 év garanciával.

Árakkal és további információkkal kapcsolatban fordulj bizalommal a Wilbers magyarországi partneréhez az X-Bike motorosbolthoz.

Új LSL fékfolyadék tartály

Itt az új LSL Brake Box, azaz fékfolyadék tartály!
A CNC maróval megmunkált és feketére eloxált alu tartály kétféle méretben létezik:
19ml a hátsó fékhez és a kuplunghoz, illetve 38ml az első fékrendszerhez
Ideális kiegészítő minden épített motorhoz.
A nagy ára 25.000.-Ft, míg a kicsi 22.000.-Ft-ba kerül.

Wilbers Nivomat rugóstag család

Néha egy-egy régi találmány évtizedes szünet után újra felbukkan a piacon továbbfejlesztve, újraértelmezve -ilyen a Wilbers új terméke a Nivomat rugóstag is.
Az 1980-as években létezett már önszintező, Nivomat rendszerű rugóstag motorkerékpárokhoz, és micsoda kiváló találmányról van szó!
Az önszintező (magyarul a megadott magasságra a terheléstől függően önmagát automatikusan beállító) futómű ötletét a ZF-el fejlesztette tovább a Wilbers, felelevenítve az ötletet a mai motorkerékpárok számára.
A Wilbers Nivomat rendszer felépítése lényegesen kompaktabb az autókból ismert hasonló elven működő futóműveknél, a szériagyártás pedig hamarosan beindul a ZF Nordhornban található modern gyáregységében “Nivomat LDC” néven.
Az első Nivomat prototípust a idei kölni Intermot nemzetközi kétkerekű szakkiállítás keretein belül mutatta be a Wilbers működés közben. Elsőként a Suzuki Bandit 1250 modellhez lesz elérhető az új rendszer, de hamarosan a Harley Davidson Big Twin modellekhez, illetve a BMW GS és az ahhoz hasonló közkedvelt nagy túraendurók számára is kifejlesztik.
A Nivomat minden motoros szituációban kiváló komfortot és első osztályú irányíthatóságot szavatol, hiszen a motor hátsó futóművét érő terhelésre önműködően reagál bármiféle hidraulikus tekerőgomb működtetése, vagy elektronika nélkül.
Miután az utas felül a hátsó ülésre, felkerülnek a motorra a csomagok és ezáltal lényegesen összeül a motor hátulja, a Nivomat LDC rugóstag csupán néhány méter a futómű mozgását kihasználva többlet olajat pumpál önmagába, s így a rugóstagban megnövekedő nyomás által újra beáll  (“felpumpálja önmagát”) az eredeti magasságra. Így újra vízszintbe kerül a motor eleje és hátulja függetlenül a terhelés nagyságától.
Az így megnövekedett rugóstag belső nyomással természetesen a lengéscsillapítás mértéke is a terheléshez igazodik.
Ily módon a Wilbers Nivomat LDC a motoros beavatkozása nélkül önműködően képes garantálni, hogy minden körülmények között optimális legyen a motorkerékpár futóművének magassága és ezáltal geometriája, ami lényegesen megnöveli a motorozhatóság mellett a komfortot és a biztonságot.
A Nivomat rendszer természetesen rendelkezik a Német ABE típusbizonyítvánnyal.


Az alábbi videó bemutatja a rendszert működés közben:Dunkirk movie download

A Wilbers bemutatja a Harley Davidson túra modelljeihez készített Nivomat rugóstagjait, melyek hamarosan rendelhetőek lesznek.

A Wilbers termékek megvásárolhatóak a Magyarországi forgalmazó és szerviz partnernél az X-Bike motorosboltnál.

Wilbers világszabadalom az első teleszkóprugók felületkezelése terén!

Egy igen érdekes újdonságról számolhatunk be a Német futóműspecialista Wilbers-től:

Mi a vibrációs végmegmunkálás?

A vibrációs (vagy rezgetős) végmegmunkálás során a kezelt alkatrészt -például egy Wilbers teleszkóprugót- egy speciálisan erre a célra kifejlesztett kerámia alapanyagú csiszolókorongokkal teli rezgő tartályba helyezik.
A tartály mozgásából adódó vibráció során a csiszolóanyag és a munkadarab között fellépő surlódás hatására minden apró sorja és felületi egyenetlenség eltűnik a teleszkóprugóról.
A megmunkálás végeztével a munkadarab roppant finom felületet kap, szinte fénylik a simaságtól.
Teleszkóprugóink vibrációs megmunkálása során felületük durvasága nagyságrendekkel csökken, akárcsak a működésük során fellépő surlódás = Zero Friction.
Természetesen a megmunkálás hasonló végeredménnyel zárul a különböző erőforrás és váltómű alkatrészek esetében is.

A Wilbers versenyrugók akár azonnal, míg teleszkóprugóik októbertől rendelhetőek felár nélkül vibrációs végmegmunkálással.

Surlódáscsökkentés finommegmunkálás által -így jön létre az igazi “Zero Friction”, azaz nulla surlódású munkadarab…
Az eljárás különösen versenysportban és egyéb összetett felhasználás során jár előnyökkel, például egy váltómű finommegmunkálása után azonnal érezhetővé válik a fokozatok könnyedebb kapcsolása. Ezen felül a motorolajba kerülő nem kívánatos fémrészecskék száma is jelentősen csökken, ezáltal pedig érezhetően nő minden váltóalkatrész és csapágy élettartama. Ugyanez a hatás érhető el vezérműtengelyek és léptetővillák esetében is.
Az így kezelt első rugók nem szennyezik be a teleszkópolajat, így annak élettartama hosszabb, ahogyan a szimeringé és a teflon bevonatú csúszócsapágyaké is.
Az új felületkezelt alkatrészeket a Wilbers-BMW csapat 1 éve teszteli az IDM Superbike sorozatban, ahol egyre nagyobb sikereket érnek el!

A Wilbers termékek teljes palettája megvásárolható a Magyarországi forgalmazónál és szerviz partnernél:
X-Bike motorosbolt és szerviz

Itt a legújabb LSL újdonság

Bukógomba a Suzuki újdonságára a GSX1000-re.
A szépen kidolgozott és jól működő bukógombáiról ismert Német LSL cég elkészítette a Suzuki új csupasz motorjához a szettjét.
Kisebb esés esetén a bukógombában lévő műanyag betét elnyeli az ütést, ezáltal is csökkentve a károkat és ráadásul külön cserélhető , így nem kell újra megvennünk az egészet, csak a sérült kopott alkatrészt.

Az új bukógombaszett már elérhető a hazai forgalmazónál az X-Bike motorosboltban.

Wilbers futómű Harley Davidson Street Glide modellekhez

Wilbers futómű alkatrészek H-D Street Glide modellekhez:
Hátulra a már jól ismert 640-es teleszkópok kerültek, melyek mint minden Wilbers rugóstag a pilóta súlyára behangolva érkezik, így biztosítva a tökéletes komfortot és működést.
Opcióként rendelhető hozzá hidraulikus rugóelőfeszítés állítás, ami megkönnyíti a pilóta dolgát ha utas ül fel a motorra.
Választható egy a 640-es teleszkópnál egyszerűbb (csillapítás nem állítható) 540-es rugóstag is, ami szintén a pilóta, az utas és a csomagok súlyára behangolva érkezik.
Az első villa sem marad érintetlenül, oda a már jól bevált Wilbers progresszív rugókat használták a megfelelő Wilbers olajjal.

Alibi.com 2017 film download

Részletekről, árakról érdeklődj a Wilbers termékek hazai forgalmazójánál és szerviz partnerénél az X-Bike motorosboltnál.

Itt a legújabb Wilbers újdonság

Yamaha XSR900 Wilbers futómű alkatrészek
Rendelhető a gyári ülésmagassággal, illetve 30mm-es ültetéssel, amivel 800mm-re csökken az ülésmagasság.
A hátsó rugóstagból rendelhető a 640-es és a 641-es típus, ezen kívül opcióként kérhető a hidraulikus rugóelőfeszítés állítás.
Az első teleszkópba progresszív rugót ajánl a Német specialista a hozzá passzoló Wilbers olajjal.
Az alkatrészek már rendelhetőek a Wilbers termékek hazai forgalmazójánál illetve szerviz partnerénél az X-Bike motorosboltnál.

Wilbers rugószett és rugóstag az új Honda CRF1000 Africa Twin-hez

Még csak pár hete kapható az új Honda Africa Twin, de a Német futómű specialista el is készült az első és hátsó rész tökéletesítésével.
Az első teleszkópokba progresszív tekercselésű rugó a hozzá való olajjal az ajánlatuk.
Hátulra viszont több személyre szabott rugóstag közül is választhatunk:
Adjust Line 640 -22 fokozatban állítható húzó fokozat
Adjust Line 642 -22 fokozatban állítható húzó fokozat, 22-22 fokozatban állítható nyomó (lassú-gyors) fokozat
Hidraulikus rugóelőfeszítés opcióként rendelhető.
A motor emelésére (+25mm) is lehetőség van, ülésmagasság 895mm.
Ültetés 30mm és 60mm, amivel az ülésmagasság 840mm és 810mm-re csökken.

watch full Atomic Blonde film online

Részletekről és árakról érdeklődni lehet a Wilbers termékek hazai forgalmazójánál és szervizénél az X-Bike motorosbolt elérhetőségein.