1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
Minden úton otthon vagyunk!
1161 Budapest, Csömöri út 157.
Tel.:+36-1-405-6653 Fax:+36-1-405-1378 E-mail: info@x-bike.hu
Minden úton otthon vagyunk!

Hírek

Mechanix kesztyűk

Mechanix kesztyűk érkeztek üzletünkbe!
Kék színben, M és XL méretben, vagy női pink terepszínben M méretben az ára 5.500.-Ft

Információkkal kapcsolatban érdeklődj telefonon, e-mailben, vagy gyere be személyesen a boltba.

Látogatóban a Team Tóth Suzuki csapatánál

Látogatóban jártunk Nyáregyházán a Team Tóth Suzuki csapatánál.
A csapatban versenyző Szőke Márk (MX1) és Pergel Márk (MX2) legnagyobb megelégedésére a verseny motorjaik az X-Bike által fogalmazott alkatrészekkel vannak felszerelve: Magura Hymec hidraulikus kuplungszett, Magura kormány és markolat, Goodridge első és hátsó fékcsőszett, Samco vízcsőszett.

Mókus a Kamion EB-n

A Hungaroringen hétvégén megrendezett Kamion EB rendezvényen fellépett Mókus, íme pár fénykép a bemutatójáról:

Mókus hivatalos oldala:
www.trogermokus.hu

Tisztelt Ügyfeleink!

Miközben az Euró árfolyama emelkedik ritka olyat hallani, hogy valaki árat csökkent,

de az X-Bike motoros bolt megtette!

Az elox alu fittingekkel és csavarokkal szerelt örök élet garanciás Goodridge fékcső szettek

árát több, mint 10%-al csökkentette, ami így egy dupla tárcsás első fékrendszernél 32,000.-Ft

helyett 28,000.-Ft és egy tárcsához pedig 16,000.-Ft helyett 14,000.-Ft lett.

További részletekről érdeklődj a Goodridge termékek hazai forgalmazójánál az X-Bike motoros boltnál.

BMW R1200GS LC Wilbers futómű teszt

Elkészült az Onroad.hu által készített BMW R1200GS futómű teszt, melyben egy gyári és egy Wilbers által egyedileg készített ültetett futóművel ellátott motort hasonlítanak össze:

Nézz kétszer!

A Motorinfo.hu és az X-Bike motorosbolt összefogásának köszönhetően elkészült ennek a jól sikerült külföldi baleset megelőző videónak a Magyar feliratozott változata. Motorosoknak és autósoknak egyaránt ajánlott.

Amennyiben nem indul el a feliratozás, úgy a képernyő jobb alsó sarkánál lévő téglalap (feliratok) jelre kattintva válik láthatóvá.

Megállapodás a Team Tóth Suzuki MX csapattal

A Team Toth Suzuki MX csapat megállapodást kötött az X-Bike motoros bolttal, miszerint az idei évtől Magura, Goodridge és Samco termékekkel segíti a csapatot a legjobb eredmény elérése érdekében.

Az első alkatrészek meg is jöttek így ma az X-Bike-nál járt a Team Toth Suzuki versenyzője Szőke Márk és az ő RMZ 450-e, amit felszereltük minden jóval. Kapott Goodridge első-hátsó fékcsöveket, Magura SX kormányt, Magura MX markolatot és Magura Hymec hidraulikus kuplungot, ami rögtön el is nyerte Márk tetszését.

A Wilbers kapta idén „a piac legjobb lengéscsillapítója” címet.

Szakmai lapok, mint a Bike and Business és az International Dealer News a Wilbers-t választották az év futóműgyártó cégének.

A 1985 óta működő cég vezetője, Benny Wilbers nagyon büszke csapata eredményére.

A termékek minősége, a szolgáltatás színvonala és a dealerek képzése kiemelten fontosak a cég számára, és ez most meg is hozta a gyümölcsét egy magas rangú szakmai elismerés formájában.

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Egy kedves vásárlónk küldte ezt a leírást miután beépítettük a Honda CBF1000 motorjába a Wilbers személyre szabott hátsó rugóstagját:

Hogy döntöttem (megint) a Wilbers hátsó rugóstag mellett?

Új motort venni nagy befektetés. Az ember jól teszi, ha megfelelően tájékozódni kívánva gondosan körüljárja amit kell, elolvassa a célcsoport tesztjeit minden hozzáférhető helyen.

Ha eleget olvas, majdnem objektív képe alakulhat ki. Már csak a választás van hátra, ami némi pénztől való megválást jelent.

Az első utak ismerkedése után örömmel nyugtázom, egyetértek a tesztelőkkel. Elégülten megállapítom, megint okos voltam.

Így jártam el a Honda CBF1000 vásárlásánál is, nem csalódtam. Fenomenális motor, szinte automata. Váltani csak az élvezet miatt kell. Mindenütt húz, öröm a motorozás szólóban, kettesben. Gondolatra dől jobbra balra, jobb mint bármely, amit eddig hajtottam és két kereke volt. A kicsit alulcsillapított hátsó rész észlelhető ugyan, de hát tudtam róla, írták a tesztek. Együtt lehet vele élni. Zavarni csak a megszokás, “belakás” után kezd és főleg két személlyel. Jobb ugyan mint az előző CBF1000-es motorom és sokkal jobb, mint az azt megelőző motorjaim, de hátul nem igazán acélos a magyar utak hullámain, különösen tempós kanyarokban zavaró a lengéshajlam.

Azt hittem elkerülhetem a külön kiadást egy új hátsó rugóstagra ezzel a Hondával, de nem megy. Jóllehet előző motorom is Wilbers rugóstaggal vált csak jól motorozhatóvá, de hát a Honda biztosan jobb lesz. Jobb is mint elődjei, de nem az igazi. Szívesen állítanék a csillapításon hátul, de csak a rugóelőfeszítés állítható a közismert nehézkes módon, szerszámmal. Állítom is, de nem elég. Keményebb lesz, de leng továbbra is. Sajnos Hondáék is a rugóstagokon spórolnak mint a többi gyártó.

Nem igazán szívesen hozom meg a döntést, a CBF is megkapja a Wilbers-et. X-bike-ék beszerelik a gyártóműben súlyomra alapbeállított egységet, jöhet a próba. Megvan a különbség, amire vágytam.

Néhány kanyar után szorítok a csillapításon és egy kicsit feszítek a rugóstagon is az egyszerűen kezelhető hidraulikus rendszer segítségével.

Még kényelmes, de fenomenálisan stabil. Nem hozzák ki a nyugalomból útjaink hullámai, zökkenői. Az átállás két személyre egyszerű, néhány klikk valamerre mindkét állítószervvel, persze próba és kiértékelés után.

A motor érezhetően jobb lett, megérte a befektetés.